اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا:

کمبود نقدینگی دغدغه اصلی روستاییان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا گفت: کمبود نقدینگی دغدغه اصلی روستاییان این شهرستان است که باید برای این مهم چاره‌اندیشی شود.

کمبود نقدینگی دغدغه اصلی روستاییان است

علی محمدزادگان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل روستائیان بویین زهرا در حوزه دریافت محصولات تعاون کمبود نقدینگی است، اظهار کرد: اجرای طرح‌های زودبازده بخش کشاورزی می‌تواند کمک‌ شایانی به روستائیان کرده و سبب شکوفایی بخش کشاورزی روستایی شود.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا افزود: افزایش نرخ‌های برخی از اقلام کشاورزی نیز در طول سال گذشته موجب عدم توجه و توزیع کافی محصولات کشاورزی بین روستائیان این شهرستان شد.

وی با بیان اینکه جاذبه‌های روستایی بویین زهرا بسیار چشم‌گیر است، تصریح کرد: دور افتادگی روستاها در بخش‌های مختلف این شهرستان هر ساله سبب رسیدگی ناکافی به مردم محروم و کم‌درآمد می‌شود.

رئیس اداره تعاون روستایی با اشاره به آغاز فصل خرید محصولات کشاورزی و زراعی از روستاییان شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: این خرید‌ها به صورت توافقی و با پیش‌پرداخت صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: در برخی از ماه‌های سال متأسفانه به علت عدم حمایت‌های کافی مسئولان و مدیران استانی ظرفیت خدمت‌رسانی به روستاها تکمیل شده و تعدادی از روستاها از دریافت تسهیلات باز می‌مانند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر تمام روستاهای موجود در بخش‌های چهارگانه این شهرستان دارای یک و یا دو تعاونی مصرف روستایی، کشاورزی و دامپروری هستند، تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک تعاونی شترداران بویین زهرا نیز راه‌اندازی می‌شود.

محمد‌زادگان عنوان کرد: دولت دهم فعالیت‌های خویش را در راستای اشاعه فرهنگ تولید در روستاها معطوف کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع این شهرستان در حوزه توسعه روستایی نسبت به شهرستان‌های دیگر استان قزوین از جایگاه بهتری برخوردار است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا بیان کرد: برپایی جشن تولید، اعطای وام بخش کشاورزان، توزیع مواد سوختی بین کشاورزان، بازدید‌های سرزده از بخش‌ها و روستاها و نیز دیدار با کشاورزان نمونه روستاها از دیگر فعالیت‌های اداره تعاون روستایی بویین زهرا است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول