اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره برق کهنوج خبر داد

برق‌رسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار کهنوج

خبرگزاری فارس: رئیس اداره برق کهنوج گفت: سال گذشته برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در منطقه کهنوج با اعتبار 6 میلیارد ریال انجام شد.

برق‌رسانی به تمام روستاهای بالای 10 خانوار کهنوج

به گزارش خبرگزاری فارس از کهنوج، غلام‌عباس انجم شعاع ظهر امروز در حاشیه آیین برق‌رسانی به روستای حریرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: سال گذشته برق‌رسانی به روستاهای بالای 10 خانوار در منطقه کهنوج با اعتبار بیش از 6 میلیارد ریال انجام شد که با این اقدام در منطقه روستای بالای 10 خانوار بدون برق وجود ندارد.

وی افزود: در راستای اصلاح شبکه‌ها و بهبود ولتاژ برق و برق‌رسانی به مناطقی که فاقد شبکه بودند و در اجرای طرح کپرزدایی در روستاها با اعتباری بیش از 600 میلیارد ریال در 13 منطقه مختلف برق‌رسانی انجام شده است و جاهایی که به دلیل مصرف زیاد برق مناطق گرمسیری مشکل ایجاد شده بود، وضع برق‌رسانی بهبود پیدا کرد.

انجم‌شعاع تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک مسئولان استان مناطق دیگری که در سطح روستاها در اجرای طرح کپرزدایی خانه‌های جدید احداث شده است، برق‌رسانی کنیم.

وی افزود: در مورد مسکن مهر شهرستان کهنوج برق‌رسانی اولیه در حد اجرای پروژه‌ها انجام شده است.

رئیس اداره برق کهنوج گفت: تخصیص بودجه‌ای برای برق‌رسانی به منازل ساخته شده در دستور کار قرار دارد تا برای منازل سازمانی مسکن مهر برق‌رسانی انجام می‌شود.

انجم‌شعاع با اشاره به مشکلات برق روستای توکل‌آباد بیان کرد: روستای توکل‌آباد جز روستاهایی بود که در سال جاری برای بهبود ولتاژ اعتباری بالغ بر 82 میلیون تومان به این روستا تخصیص داده شد که امیدواریم با کارهایی که انجام شد برای این روستا رضایت مردم را در پی داشته باشد.

وی افزود: برای رفع افت ولتاژ در روستاها با اعتباری که فرمانداری در اختیار ما قرار داده است و مقداری هم از اعتبارات داخلی این نهاد هزینه می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به حد مطلوب برسیم.

انجم‌شعاع ادامه داد: مشکلی که چند سال اخیر به وجود آمده بحث کپرزدایی است که تقریبا در کنار هر روستا یک روستای جدید ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون ریال حدود 17 روستا فاقد برق بالای 10 خانوار برق‌رسانی شد.

انتهای پیام//ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول