اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

آبادانی روستاها در گرو حرکت جهشی در اعتبارات و بهسازی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: ما زمانی کشوری آباد داریم که روستاهای ما آباد شده باشد و این امر لازمه این است که حرکت جهشی در بهسازی روستاها و اعتبارات داشته باشیم.

آبادانی روستاها در گرو حرکت جهشی در اعتبارات و بهسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در افتتاح پروژه‌های بخش مرکزی شهرستان همدان اظهار کرد: در حال حاضر حرکت خوبی در آبادانی روستاهای کشور شکل گرفته است و در این راستا دولت و مجلس نیز اهتمام لازم را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: از سال گذشته و امسال 9 درصد اعتبارات عمرانی استان‌ها به بهسازی روستاها اختصاص یافت که حرکت بسیار خوبی است و این نوید را می‌دهد که هر سال طرح هادی در روستاهای بیشتری شکل گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در سال جاری یک میلیارد و 900 میلیون تومان از اعتبارات استانی به روستاهای شهرستان همدان و برای بهسازی روستاها اختصاص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: ما زمانی کشوری آباد داریم که روستاهای ما آباد شده باشد و این امر لازمه این است که حرکت جهشی در اعتبارات داشته باشیم.

کارخانه‌ای ابراز داشت: حرکت جهشی در بهسازی روستاها باید شکل گیرد که اگر چنین شود در چهار یا پنج سال آینده همه روستاها آباد می‌شود که بدین طریق مهاجرت کاهش یافته و کشور نیز آباد می‌شود.

وی در ادامه در حاشیه افتتاح خانه عالم روستای سولان گفت: اگر هر مکانی از وجود عالم یا روحانی متعهد بهره‌مند شود، از خیر و برکت فراوانی بهره‌مند می‌شوند که یکی از نمونه‌های آن امام خمینی(ره) است که توانست معادلات سیاسی بین‌المللی را در همه جهان به هم زده و تحولاتی را ایجاد کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی وظیفه روحانیت را مرزبانی از جغرافیای عقیدتی جامعه دانست و اذعان کرد: امام خمینی(ره) به قدری در جامعه جهانی تأثیرگذار بود که امروز می‌توان گفت روح امام در جنبش غیر متعهدها نیز مشهود است.

وی تصریح کرد: کشور ایران بهترین نماد مردم‌سالاری در مرحله جهانی است که مزین به عنصر دین است و روح دموکراسی در همه ارکان نظام جمهوری اسلامی جاری است.

کارخانه‌ای در پایان از خبرنگارانی که در هفته دولت مسئولان را در بازدید یا افتتاح پروژه‌ها همراهی کرده بودند، تشکر کرد و افزود: خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند و همواره همراه مسئولان تلاش می‌کنند به همین علت باید در یک جلسه مجزا از خبرنگاران هفته دولت تجلیل به عمل آید.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول