اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قلعه‌گنج:

اجلاس نم بزرگ‌ترین رخداد دیپلماتیک در تاریخ سیاسی کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قلعه‌گنج گفت: اجلاس غیرمتعهدها بزرگ‌ترین رخداد دیپلماتیک جهان در بالاترین سطح تاریخ سیاسی کشور است.

اجلاس نم بزرگ‌ترین رخداد دیپلماتیک در تاریخ سیاسی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، حجت‌الاسلام احمد نجنو ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌گنج اجلاس تهران را بزرگ‌ترین رخداد دیپلماتیک جهان در بالاترین سطح تاریخ سیاسی کشور دانست و اظهار داشت: سران 120 کشور جهان در قالب اجلاس غیر متعهدها در شرایطی میهمان جمهوری اسلامی ایران هستند که فشارهای بی‌حد استکبار جهانی در این سال‌ها بر ملت‌ها و دولت‌های آزادی‌خواه وارد آمده است.

وی افزود: حمایت ایران و هدایت‌گری جریان‌های ضداستکباری بهانه‌ای شد برای رفتار ناجوانمردانه آنها و به گمان خود سعی کردند با این فشارها ایران سربلند را منزوی کنند، غافل از اینکه ایران کشور امام زمان (عج) است.

نجنو خاطرنشان کرد: امروز سازمان ملل به وسیله‌ای در اختیار قدرت‌های سلطه‌گر تبدیل شده است تا به ملت‌های مظلوم ستم کنند.

وی به سخنان رهبر فرزانه انقلاب در اجلاس سران اشاره کرد و بیان داشت: اگر استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی ذره‌ای شعور داشته باشند باید بفهمند و به واقعیت پی ببرند که دیگر زمان جولان دادن در میان ملت‌ها به پایان رسیده است.

امام جمعه قلعه‌گنج به ملت رشید سوریه نوید داد و افزود: شما در سالیان سخت در خط مقدم مبارزه با صهیونسیت غاصب بوده‌اید و ما امروز نمی‌گذاریم که تنها بمانید.

وی تصریح کرد: یک نصیحت خیرخواهانه به همسایگان سوریه از جمله ترکیه داریم و آن اینکه آمریکا یاور همیشه و دائمی شما نیست و عاقلانه تصمیم بگیرید و حق همسایگی وهم‌جواری را رعایت کنید. 

نجنو با رعایت همه به رعایت تقوا گفت: اهمیت تقوا آنجا روشن می‌شود که اساساً هدف دین و ارسال پیامبران و نازل شدن کتب آسمانی بر پایه تقوا بوده است برای اینکه بشر راه خود را پیدا کند و به سعادت برسد.

وی عنوان کرد: دو عامل سبب غفلت از قیامت شمرده می‌شود یکی دنیا که با جلوه‌های خود آن چنان انسان را مشغول می‌کند که گویا قیامتی وجود ندارد و دیگری شیطان است که ما را از آخرت غافل می‌سازد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول