اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

اجلاس نم نقش الگویی ایران در جهان را مسجل‌تر کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: میزبانی ایران اسلامی در خصوص اجلاس کشورهای عدم تعهد بار دیگر مدیریت کارآمد جهانی جمهوری اسلامی ایران را به همه جهانیان نشان داد و نقش الگویی ایران را مسجل‌تر کرد.

اجلاس نم نقش الگویی ایران در جهان را مسجل‌تر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمدحسینی‌شاهرودی در مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کردستان در سنندج با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ایران در سه دهه اخیر، اظهار کرد: ایران اسلامی جامع‌ترین حکومت جهانی را داراست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: به برکت رهبری‌های عالمانه مقام معظم رهبری، تلاش و همت دولت‌مردان و مشارکت و همدلی مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هم‌اکنون شاهد نقش محوری و الگوبخش ایران اسلامی در سطح جهان هستیم و معادلات غربی‌ها و جبهه استکبار روز به روز در حال از هم پاشیدن است.

وی تصریح کرد: میزبانی ایران اسلامی در خصوص اجلاس کشورهای عدم تعهد بار دیگر مدیریت کارآمد جهانی جمهوری اسلامی ایران را به همه جهانیان نشان داد و نقش الگویی ایران را مسجل‌تر کرد.

حجت‌الاسلام شاهرودی خاطرنشان کرد: شانزدهمین دوره اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران با حضور بیش از 120 هیئت دیپلماتیک و سران بسیاری از کشورها محوریت جمهوری اسلامی ایران را در مبحث بیداری اسلامی و عدالت‌خواهی برای جهانیان روشن کرد و به غربی‌ها نشان داد که حکومت اسلامی ایران جامع‌ترین حکومت جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان اظهار داشت: طبق آموزه‌های اسلامی همواره مسلمانان از محتاج شدن به کفار منع شده‌اند و ملت مسلمان ایران نیز بر اساس این دستور الهی در برابر نظام سلطه و کفر جهانی ایستاده‌اند و با تحمل انواع توطئه‌ها و دسیسه‌ها در قالب تحریم‌های علمی، اقتصادی و تکنولوژیکی به سوی خودکفایی در عرصه‌های مختلف پیش رفته‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرودی از ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه به عنوان مهم‌ترین ابزار در برابر توطئه‌ها و برنامه‌های دشمنان در حوزه‌های فرهنگی و هویتی نام برد و افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی تنها حکومت جهان است که تمامی قوانین حکومتیش بر اساس آموزه‌های قرانی بوده و قانونی برخلاف آموزه‌های قرانی در کشور قابلیت اجرا ندارد.

وی در پایان افزود: استان کردستان با بهره‌مندی از جوانانی نخبه و تلاشگر ظرفیت بسیاری برای نشر آموزه‌های قرآنی و تربیت حافظان و پژوهشگران حوزه قرآن را داراست و باید متولیان امر در این خصوص تمام توان خویش را به کار گیرند.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول