اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان:

اجلاس جنبش عدم تعهد پروژه ایران هراسی غرب را شکست داد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ولیعصر(عج) با اشاره به اینکه دشمن در دو عرصه مهم فرهنگی و اقتصادی با هزینه‌های بسیار سنگین در حال جنگ با ایران اسلامی است گفت: اجلاس جنبش عدم تعهد پروژه ایران هراسی غرب را شکست داد.

اجلاس جنبش عدم تعهد پروژه ایران هراسی غرب را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار "حسن شاهوارپور" عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خرمشهر در مجتمع فرهنگی خلیج فارس، اظهار کرد: دشمن لحظه به لحظه با ما در حال جنگ است و هم‌اکنون نیز در دو عرصه مهم فرهنگی و اقتصادی با هزینه‌های بسیار سنگین را به شدت دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: امروز شاهدیم آمریکای جنایتکار و غرب توسعه طلب به دلیل سوابق گذشته اقدامات زیادی را برای توسعه اهداف نامقدس خود دارد و جنگ‌های مداومی بصورت مستقیم و غیر مستقیم بر ملت‌ها تحمیل می‌کند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه خاطرنشان کرد: این در حالی است که یک زمانی استعمار کهنه با اقدامات مستقیم دست به توسعه طلبی می‌زد همانند جنگ جهانی دوم که این اقدامات توسعه طلبانه در یک مقطع متوقف شد و کشورهایی مثل انگلیس و فرانسه و بخشی از کشورهایی که همراه با اینها و یا مثل کشور آلمان مقابل آنها بودند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان افزود: جمهوری اسلامی ایران با اقتدار هر چه تمام تاکنون توانسته 33 سال در مقابل تاخت و  تازها، تجاوزها و تعدی دشمنان قسم خورده یک تنه ایستادگی کند.

شاهوارپور در ادامه با بیان این نکته که هم اکنون نیز باید با تمام توان خود در مقابل دشمن ایستادگی کنیم، تأکید کرد: ما باید‌‌ همان مقاومت دوران دفاع مقدس را به آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان منتقل کنیم و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم زیرا بعد از هر عدم ایستادگی، شکست خواهد بود.

وی با اشاره به جوسازی‌های گسترده غربی‌ها برای تضعیف ایران اسلامی در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران، ادامه داد: یک کنفرانس بنا است که در کشور ما تشکیل شود دشمنان این ملت، از ماهها قبل شروع به جوسازی و فضاسازی کردند، با این نگرش جمهوری اسلامی همچنان در انزوا بماند.

وی تحریم خرید نفت و بی‌ارزش کردن معاملات پولی ایران با دنیا را از ترفندهای دشمنان در جنگ اقتصادی با ملت مسلمان ایران برشمرد و عنوان کرد: این تحریم‌ها برای اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابل تجاوزات استکبار و زیاده‌خواهی ایستادگی کرده و از ملت مظلوم فلسطین، لبنان و از خون به ناحق ریختن کودکان فلسطینی دفاع می‌کند وضع شده و هدف اصلی از آن کمک به رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی و تضعیف مقاومت در منطقه است.

وی ادامه داد: از یک ماه گذشته دشمن به شدت تبلیغات خود را علیه جمهوری اسلامی به گونه‌ای که جمهوری اسلامی ناامن و هر آن ممکن است که رژیم صهیونیستی به ایران حمله کند.

شاهوارپور اضافه کرد: هدف عمده این القائات برای جلوگیری از حضور سران کشورها در اجلاس جنبش عدم تعهد است که بحمدالله تاکنون در این زمینه با شکست سنگینی مواجه شدند.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان خاطر نشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی، سربازان پاک باخته این نظام، ملت ایران و رهبری عظیم‌الشان انقلاب باعث شده این اجلاس با استقبال هر چه تمامتر مواجه شود.

سردار شاهوارپور، ادامه داد: برای استکبار جهانی نیز ثابت شد که پیام جمهوری اسلامی به ملت‌ها و دنیا رسیده و همچنین ملت‌های تمام دنیا مظلومیت ملت ایران را درک کردند.

وی ادامه داد: حضور هیئت‌های مختلف در امنیت کامل این کنفرانس، به رژیم جعلی صهیونیستی و آمریکا و به همه بدخواهان این نظام ثابت کرد که ما می‌توانیم نظام را متناسب با اهداف مقدس کشور در بهترین شرایط برسانیم.

در پایان این مراسم از زحمات "عبدالله عفراوی " فرمانده سابق ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تقدیر شد و سرهنگ "عادل فرهانیان " به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر معرفی شد.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول