اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

بیانات رهبری جنبش عدم تعهد را به جایگاه اصلی خود بازگرداند

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: بیانات رهبری جنبش عدم تعهد را به جایگاه اصلی خود بازگرداند.

بیانات رهبری جنبش عدم تعهد را به جایگاه اصلی خود بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایلام اظهار داشت: بیانات بسیار مهم رهبری در اجلاس سران جنبش غیر متعهدها در تهران این جنبش را به جایگاه اصلی خود بازگرداند و نقشه راه را برای آینده جنبش و راه‌کارهای عملیاتی در عرصه‌های مختلف در مقابله با نظام سلطه تبیین فرمودند.

وی ادامه داد: اگر اعضای شورای این جنبش رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند قطعا فلسفه اصلی تأسیس این جنبش محقق خواهد شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: توجه به بیانات رهبری بزرگ‌ترین پیروزی برای کشورهای عضو جنبش و ناکامی و شکست برای کشورهای زورگو و سلطه طلب مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود.

لطفی تصریح کرد: برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران دیپلماسی تهاجمی ایران و انزوای سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی را رقم خواهد داد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام گفت: برگزاری این اجلاس در تهران راهبرد غلط آمریکا برای منزوی کردن ایران را خنثی کرد.

وی ادامه داد: این اجلاس سبب درهم شکستن تلاش استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و متحدانش برای به انزوا درآوردن ایران شد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به هفته دولت اشاره کرد و گفت: هفته دولت فرصتی است که مسئولان نظام به ویژه قوه مجریه تلاش‌ها و اقدامات خود را در طول یکسال گذشته در عرصه‌های مختلف برای مردم بیان کند.

وی ادامه داد: مسئولان نظام اسلامی باید با بهره‌گیری از این فرصت و با تلاش خود در راه تحقق آرمان‌های الهی و انقلابی امام و شهیدان رجایی و باهنر گام بردارند.

خطیب نماز جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت نامطلوب آرامگاه بهشت رضای ایلام اشاره کرد و گفت: مسئولان امر در این خصوص چاره جویی کنند.

وی در پایان نیز از مردم استان ایلام خواست در خصوص پرداخت قبض‌های آب، برق، گاز و ... توجه کنند زیرا پرداخت این قبض‌ها یک وظیفه شرعی، ملی و اسلامی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول