اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

توانمندی‌های جنبش عدم‌ تعهد در عرصه جهانی غیر‌قابل کتمان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: توانمندی‌های جنبش عدم‌ تعهد در عرصه جهانی گسترده و غیرقابل کتمان است.

توانمندی‌های جنبش عدم‌ تعهد در عرصه جهانی غیر‌قابل کتمان است

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه برپایی کنفرانس جنبش عدم‌ تعهد در تهران نخستین اجلاس بزرگ و همگانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون است، اظهار کرد: این نشست سراسری و بین‌المللی نشان از توان والای کشور در عرصه دیپلماتیکی دارد.

امام جمعه شهر بویین زهرا افزود: با توجه به سطح بسیار بالا و خاص این اجلاس نسبت به اجلاس‌های دیگر جهانی و همچنین صف‌بندی جبهه استکباری آمریکا و اسرائیل علیه این نشست که در چند روز اخیر شاهد آن بودیم، انتظار می‌رود اوج تبلیغات و منفی‌بافی رسانه‌های ضد انقلاب علیه دستاورد‌های این اجلاس رقم بخورد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های والای جمهوری اسلامی در اداره و مدیریت منطقی چنین نشست‌هایی چشم‌گیر است، تصریح کرد: حضور و شرکت سران، هیئت‌ها و نمایندگان و دولت‌های عضو جنبش در نشست تهران در چند روز اخیر حاکی از تمایل زیاد کشور‌ها برای تعامل و ارتباط بیشتر با جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه شهر بویین زهرا ادامه داد: تمام اهداف و آرمان‌هایی که امام راحل برای این انقلاب ترسیم کرده و متصور شده بودند، امروز یک به یک در حال به ثمر نشستن و نتیجه‌بخشی بوده و قطعا در آینده‌ای نزدیک شاهد فتح‌ قله‌های سرافرازی در جهان با دستان مسلمانان و به‌ویژه شیعیان هستیم.

زرینه با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه این جنبش در هدایت و ارایه راهکا‌رهای صحیح و منطقی برای برون رفت از مشکلات جهانی تصریح کرد: تمام اعضا و نهاد‌های عضو در جنبش عدم‌ تعهد امروز دارای برنامه و نقطه‌نظرات ارزشمندی هستند که این اندیشه‌ها و پیشنهادات در اجلاس تهران بیان می‌شود.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی خواهان ارتباط و تعامل با تمام کشور‌ها و ملت‌های آزاده و ظلم‌ستیز است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تمام حکومت‌های آزاده و استقلال‌طلب پیمان برادری و برابری داشته و ذره‌ای نیز از این هدف کوتاهی نمی‌کند.

امام جمعه شهر بویین زهرا اضافه کرد: امروز مسلمانان در سراسر عالم باید از خود اراده و عزمی قوی برای ریشه‌کنی‌ آمریکا و اسرائیل نشان داده و برای از بین بردن نفاق در عالم با یکدیگر بسیج شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول