اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نماز جمعه دماوند:

ریاست جنبش عدم تعهد اهداف نظام را میسر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند گفت: دولت در سال انتهای خدمت خود می‏تواند با سود جستن از فرصت ریاست بر جنبش عدم تعهد اهداف رفیع نظام مقدس اسلامی را در پیش گیرد.

ریاست جنبش عدم تعهد اهداف نظام را میسر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی صبح امروز در جمع مسئولان شرق استان تهران به مناسبت هفته دولت با بیان اینکه هفته دولت امسال چهار ویژگی مهم دارد که باید به آنها توجه شود، اظهار داشت: دولت رجایی و باهنر مصداقی از تلفیق یک عنصر از مجمع علمی و دانشگاهی و چهره‏ای از سلسله جلیله روحانیت و حوزه علمیه بود که خدمات شایسته‏ای را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

علاءالدینی اضافه کرد: شهادت رجایی و باهنر نیز همچون طول زندگی ارزشمندشان نهال نوپای انقلاب اسلامی را آبیاری کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند چهار بحث مهم را به عنوان ویژگی‏های بارز هفته دولت سال 91 برشمرد و ادامه داد: نکته نخست، قرار گرفتن دولت‏های نهم و دهم در سال پایانی دوره خدمتی است؛ بر اساس آموزه‏های دین مبین اسلام، خاتمه کار از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است.

علاءالدینی اضافه کرد: این اهمیت قابل توجه از سه منظر اشخاص، گروه‏ها و جوامع قابل بحث و بررسی است.

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: بسیار افرادی بودند که کار را با شدت و حدت آغاز کردند اما نتوانستند آن را با همان شدت و حدت تحویل دهند.

وی در تشریح این مهم با تکیه بر آیاتی شریفه از کلام‏الله مجید خاطرنشان کرد: در این رابطه و در قرآن کریم می‏خوانیم که  خداوندا ورود و خروج مرا در هر کار صادقانه قرار بده.

علاءالدینی ادامه داد: روزی نبی مکرم اسلام (ص) از یاران خود سوال فرمودند که مهمترین قسمت یک ساختمان کجاست؛ یاران هریک به نقطه‏ای از سازه اشاره کردند؛ اما حضرت در ادامه فرمودند که «به نظر من مهم‏ترین بخش آن، خشت پایانی است که بر ساختمان نهاده می‏شود».

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: ویژگی دوم در هفته دولت امسال تشدید تحریم‏های غرب است.

وی ادامه داد: این تشدید تحریم‏ها نه تنها ضعف نیست بلکه نقطه قوت محسوب می‏شود و باید از آن به عنوان یک فرصت یاد کرد.

علاءالدینی اضافه کرد: بیداری اسلامی نیز ویژگی دیگر هفته دولت سال 91 است و نباید برای خطاب آن از کلماتی معارض نظیر بیداری انسانی، بهار عربی، جنبش فیس‏بوکی و ... استفاده کرد.

رئیس شورای هماهنگی ستاد اقامه نماز جمعه شهرستان دماوند افزود: دولت در سال انتهای خدمت خود می‏تواند با سود جستن از فرصت ریاست بر جنبش عدم تعهد اهداف رفیع نظام مقدس اسلامی را در پیش گیرد.

وی، چهارمین ویژگی هفته دولت امسال را موضوع الگو بخشی آن دانست.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول