اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:

هنر عکاسی موجب ایجاد انس و الفت در جامعه است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر عکاسی پیوند دهنده و موجب ایجاد انس و الفت در جامعه است.

هنر عکاسی موجب ایجاد انس و الفت در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان علی سهندی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نخستین آئین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی با حضور هنرمندان مطرح کشور در عرصه عکاسی در زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه هنرمندان در دو روز از آثار تاریخی، مذهبی و سیاحتی استان زنجان عکاسی کردند، افزود: استقبال مطلوبی از این آئین شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به حضور 60 عکاس توانمند کشور در این مراسم تصریح کرد: این برنامه به مناسبت 19 آگوست روز جهانی عکاسی در زنجان موجب گردهمایی عکاسان شده است.

وی هنر عکاسی را پیوند دهنده و موجب ایجاد انس و الفت در جامعه عنوان کرد و افزود: عکاسی هنر ارتباط و پیوند دهنده نسل‌ها به یکدیگر است.

سهندی با بیان اینکه هنر عکاسی در انتقال تاریخ موثر است، افزود: اگر در جامعه زمینه‌ای فراهم شود تا بستر لازم برای شکوفایی این هنر بیش از گذشته فراهم شود می‌توان از این هنر برای انتقال ارزش‌های جامعه امروز به جامعه فردا استفاده کرد.

وی یادآور شد: نسل‌های حال و آینده می‌توانند با مراجعه به عکس از فرهنگ، نوع زندگی و آداب و رسوم نسل‌های گذشته خود آگاه شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی را حرکتی نو در کشور برشمرد و افزود: خوشحالیم که استان زنجان ظرفیت‌های خود را با برگزاری چنین برنامه تاثیرگذاری نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه چنین حرکت‌هایی باید در جامعه پاس داشته شود، افزود: امیدواریم در سال‌های آینده نیز این برنامه به نحو مطلوبی در زنجان برگزار شود.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول