اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد زنجان خبر داد

برگزاری نخستین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: نخستین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان

علی سهندی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نخستین آئین پاسداشت روز جهانی عکاسی از هشتم تا نهم شهریور ماه سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم بزرگترین رویداد عکاسی کشور محسوب می‌شود، افزود: این آئین برای نخستین بار در استان زنجان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان جهت‌بخشی و همنوایی هنرمندان هنر عکاسی کشور در مسیر حرکت به سوی تعالی و پیشرفت را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این رویداد مهم هنری با حضور 80 هنرمند عکاسی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این رویداد هنرمندان عکاسی کشور، نمایندگان نشریات و سایت‌های تخصصی هنر عکاسی شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد هنری هشتم شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

سهندی با اشاره به اینکه هنرمندان عکاسی کشور از استان زنجان عکاسی می‌کنند، یادآور شد: شهر زنجان از دید عکاسان حرفه‌ای کشور مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آثار هنرمندان استان زنجان در محل نگارخانه هنر فرهنگسرای امام خمینی (ره) در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: آثار هنرمندان استان زنجان در این نگارخانه به نمایش در می‌آید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم چنین حرکتی موجب بروز و عرضه توانمندی هنرمندان کشور شود، افزود: هنر عکاسی از هنرهای مطرح استان زنجان است.

وی با اشاره به تجلیل از شش هنرمند تاثیرگذار و خلاق در این آئین خاطرنشان کرد: با اهدای تندیس دوربین طلایی از این هنرمندان تجلیل می‌شود.

سهندی با بیان اینکه مجوز برگزاری این آئین از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شده است، خاطرنشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان این برنامه را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول