اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی:

افزایش سهم ملی ضامن ارتباط تنگاتنگ مدیران با دستگاه‎هاست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای افزایش سهم ملی استان، مدیران دستگاه‎ها باید ارتباط خود را با دستگاه‎های مافوق در تهران بیشتر کنند تا در سایه این توجهات، محرومیت‎ها از استان زدوده شود.

افزایش سهم ملی ضامن ارتباط تنگاتنگ مدیران با دستگاه‎هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی اظهار داشت: با وجود اینکه دو ماه از فعالیت مجلس نهم می‎گذرد اما مجمع نمایندگان به منظور حمایت از توسعه استان، جلسات متعددی را با دستگاه‎ها و وزارتخانه‎ها در تهران برگزار کرده است.

وی تصریح کرد: برای ترسیم فضای فعلی گلستان و رشدی که در دو تا سه سال اخیر به وجود آمده است؛ نیازهایی که استان باید برای آینده برنامه‎ریزی کند در دستور کار مجمع نمایندگان استان قرار دارد.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی، برگزاری نشست‎های تخصصی با معاونت‎های استانداری را از برنامه‎های این مجمع برشمرد و خاطر نشان کرد: برنامه‎هایی که برای استان پیش‎بینی شده در استان مورد بحث و بررسی قرار می‎گیرد تا با استفاده از نظرات کارشناسی شده، گلستان را به سمت رشد و شکوفایی بیشتر سوق دهیم.

طاهری اذعان کرد: کاری که مجمع نمایندگان می‎تواند انجام دهد حمایت از مدیران دستگاه‎های اجرایی و ارتباط آنها با دستگاه‎های مافوق‎ خود در تهران است تا بتوانیم از طریق این حمایت‎ها، سهم ملی را برای گلستان افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه بودجه تخصیصی به گلستان خاص و مشخص است گفت: محدودیت‎های زیادی برای افزایش بودجه وجود دارد اما اگر بخواهیم استان به قابلیت‎ها و ظرفیت‎هایی که شایستگی آن را دارد برسد باید مدیران دستگاه‎ها حداکثر تلاش خود را در این زمینه به کار گیرند و مجمع نمایندگان نیز از آنها با جدیت حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول