اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت آمل:

خانه‌های بهداشت آمل به 152 واحد افزایش یافت‌

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل گفت: تعداد خانه‌های بهداشت آمل به 152 خانه افزایش یافت.

خانه‌های بهداشت آمل به 152 واحد افزایش یافت‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حمزه قاسمی عصر امروز در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای آهنگرکلا با اشاره به اینکه 141 خانه بهداشت در شهرستان آمل فعال است، بیان کرد: برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری 11 خانه بهداشت جدید نیز در آمل فعال شد و تعداد خانه‌های بهداشت آمل به 152 خانه افزایش یافت.

وی با بیان اینکه 43 مرکز بهداشت در آمل فعال بود، افزود: با اجرای طرح پزشک خانوار شهری تعداد مراکز بهداشت آمل نیز بیش از 50 مرکز بهداشت شد.

قاسمی با اعلام اینکه با این تعداد مراکز و خانه‌های بهداشت، آمل در تعداد این واحدها همپای ساری شد، اظهار داشت: آمل دومین تعداد مراکز و خانه‌های بهداشت استان مازندران را دارد.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر توسعه حوزه سلامت این شهرستان محسوس بوده است، گفت: آمل به دلیل موقعیت جغرافیایی نیازمند توسعه در بخش درمانی است.

رئیس شبکه بهداشت آمل با اشاره به ساخت بیمارستان 160 تختخوابی دولتی در این شهرستان تصریح کرد: این بیمارستان(بیمارستان امام رضا(ع) قرار بود به عنوان بیمارستان جایگزین قدیمی‌ترین بیمارستان آمل احداث شود که با حمایت‌های نماینده آمل در مجلس، بیمارستان امام رضا(ع) نیز حفظ شد.

وی یادآور شد: نگاه وزارت بهداشت بر اتمام و تجهیز این بیمارستان( بیمارستان 160 تختخوابی دولتی) است که امیدواریم محقق شود.

به گزارش فارس، خانه بهداشت روستای آهنگرکلا با اعتبار 350 میلیون ریال توسط بسیج سازندگی آمل احداث و تحویل شده است.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول