اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان‌غربی:

کیفیت محصولات تولیدی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: باید بیش از پیش برای افزایش کیفیت محصولات تولیدی استان اهتمام شود.

کیفیت محصولات تولیدی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه غلامرضا دیزج‌نژاد عصر امروز در آیین افتتاح یک واحد تولید کنسانتره و بسته‌بندی همچنین کارخانه تولید مبلمان اظهار داشت: محصولاتی که از این استان به سایر نقاط کشور و جهان صادر می‌شود باید مشمول استانداردهای مصوب باشد چرا که در این صورت چهره این استان در اذهان مخدوش نشده و بازارهای هدف از دست نمی‌رود.

وی تصریح کرد: صاحبان واحدهای تولید و صنعتی باید برای کیفی‌سازی محصولات خود بیشتر از سایر مسائل برنامه‌ریزی کرده و هزینه کنند تا به این وسیله ضمن اینکه بازارهای سابق را برای عرضه محصولات حفظ می‌کنند در جذب مصرف‌کنندگان بیشتری، موفق می‌شوند.

وی بر لزوم تلاش برای به حداقل رساندن مشکلات موجود بر عرصه صنعت تاکید کرد و گفت: باید از کتمان کردن کمبودها و نواقص خودداری ‌شود از طرف دیگر لازم است مسائل موجود به صورت روشن و شفاف مطرح شود تا در صورت امکان برای آنها چاره‌اندیشی صورت بگیرد در غیر این صورت از طریق رایزنی با نمایندگان مجلس، وزیران و .. برای آنها راه‌حلی یافته شود.

دیزج‌نژاد به اهمیت بازدید از واحدهای صنعتی برای دلگرمی تولیدکننده‌ها تاکید کرد و گفت: تلاش می‌شود در فاصله‌های زمانی کوتاه از همه واحدهای صنعتی و تلاش‌گران این عرصه دیداری به عمل آید چرا که باور داریم بازدیدکردن مقامات از مراکز صنعتی نه‌تنها مسیر را برای رفع مشکلات هموار می‌کند بلکه دلگرمی نیز به سرمایه‌گذاران داده می‌شود.

معاون مدیریت و برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌غربی به یکی از ظرفیت‌های بی‌بدیل استان اشاره کرد و اظهار داشت: این استان در صنعت کشاورزی در بین سایر استان‌های کشور جایگاه ممتازی به خود اختصاص داده است ولی با این همه باید برای رفع چالش‌های پیش‌روی آن بیش از پیش اهتمام شود.

وی یکی از نقاط ‌قوت ‌مهم هر کارخانه را عدم وابستگی آن به تسهیلات بانکی عنوان کرد و اظهار داشت: اگر سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی به صورتی برنامه‌ریزی کنند که بدون احتیاج به وام در این عرصه فعالیت صورت گیرد با بسیاری از مشکلات دست به گریبان نشده و مسیر رشد و توسعه را سریع‌تر می‌پیمایند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول