اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان خبر داد

پرداخت 2200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان از اعطای 2 هزار و 200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در استان کرمان خبر داد.

پرداخت 2200 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، عباس ملایی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد توسعه بخش کشاورزی سیرجان اظهار داشت: در پنج ماه نخست سال جاری 2 هزار و 200 میلیارد ریال برای اشتغال در طرح‌ها‌ی توسعه بخش کشاورزی در استان کرمان در قالب طرح‌های اشتغالزا تصویب شده است.

وی بیان کرد: در این طرح‌ها که شامل بیش از 70 نوع طرح اشتغالزا در بخش کشاورزی و دامی اعم از پرورش دام و طیور‌، ایجاد و توسعه گلخانه‌ها‌، کشت گلخانه‌ای‌، اصلاح باغات و سایر طرح‌های دامی و کشاورزی است، برای 6 هزار نفر فرصت شغلی در نظر گرفته شده که تا‌کنون 230 میلیارد ریال جذب شده است.

ملایی افزود‌: اختصاص تسهیلات اشتغالزا در این بخش‌ها در استان محدودیت ندارد و این فرصت خوبی برای جوانان جویای کار است تا بتوانند با اشتغالزایی در تولیدات کشاورزی و دامی نیز سهیم باشند. 

وی از موافقت توسعه طرح گلخانه‌ای پردیس سیرجان به وسعت 100 هکتار و تأمین آب کشاورزی این طرح‌، اختصاص زیرساخت‌های لازم و آب مورد نیاز در احداث گلخانه‌های ملک‌آباد‌، زیدآباد ‌و پاریز در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت‌: تا‌کنون 56 میلیارد ریال در قالب یک‌هزار و 400 طرح در سیرجان به تصویب رسیده است. 

ملایی عنوان کرد: در حال حاضر در استان کرمان 200 هزار نفر بهره‌بردار بخش کشاورزی و دامی هستند.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول