اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ماندگاری جوانان در روستاها با طرح‌های اشتغالزایی افزایش یابد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ماندگاری جوانان در روستا با طرح‌های اشتغالزایی افزایش یابد.

ماندگاری جوانان در روستاها با طرح‌های اشتغالزایی افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای سوچلما و دیدار مردمی با اهالی این روستا و بررسی مشکلات آنان اظهار داشت: رجایی و باهنر دو یاور صدیق برای انقلاب بودند که خدمات فراوانی به این نظام ارائه کردند.

وی بیان داشت: تمام دولت‌ها در طول خدمت‌رسانی خود در این نظام، برای سربلندی و اقتدار انقلاب تلاش کردند و باید قدردان همه آنان باشیم.

خطیب نماز جمعه ساری افزود: در دولت نهم و دهم احمدی‌نژاد، خدماتی فراتر از گذشته به مردم، محرومان و روستاها اختصاص یافته که نباید نادیده گرفته شود.

طبرسی یادآور شد: روستاهای نکا نیازمند جاده قابل دسترسی و ایمن است و مشکل اصلی ما در جاده سوچلما و لایی است که به دلیل رانشی بودن از جاده دسترسی مناسبی برخوردار نیستیم و در فصل سرما نیز با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم بود.

وی افزود: در حال حاضر کارهای اولیه انجام شده، اما روستاها نیازمند کارهای زیربنایی در این راستا هستند و باید در این رابطه مسئولان استانی بیش از گذشته دغدغه داشته باشند چرا که  رانش زمین جان مردم را تهدید می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: تغییر الگوی کشت از مهم‌ترین اولویت‌های ما در این منطقه روستایی برای پیشرفت در امور اقتصادی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

طبرسی گفت: اکنون کاشت درختان سیاه ریشه، سیب، گردو، هلو ، گیاهان دارویی و... از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در این راستا نیز با توجه به کمک‌های بلاعوض دولتی مردم باید از این طرح حمایت کنند.

به گفته طبرسی، در حال حاضر راه فرعی ایجاد شده است که باید با تزریق مناسب اعتبارات، کار زیربنایی و فنی در این راه انجام شود تا مشکلات گذشته برطرف شده  و جاده قابل دسترسی داشته باشیم.

وی متذکر شد: معادن مختلفی در این منطقه وجود دارد که باید با شناسایی دقیق آن برای جوانان منطقه اشتغال ایجاد کنیم و ماندگاری در روستاها را افزایش دهیم.

طبرسی اذعان داشت: مردم این روستا با وجود  تلاش فراوان همچنان از حمام عمومی استفاده می‌کنند و این مسئله در شان مردم ما نیست که در چنین وضعیتی باشند و باید گازرسانی به روستاها نیز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول