اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردل خبر داد

تحقق 40 درصدی اشتغال تعهد شده در اردل

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اردل از تحقق 40 درصدی اشتغال تعهد شده در این شهرستان تا امروز خبر داد.

تحقق 40 درصدی اشتغال تعهد شده در اردل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فیروز خسروی صبح امروز در کارگروه تخصصی اشتغال این شهرستان، اظهار داشت: سهم تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری یک هزار و 856 نفر در نظر گرفته شده است که تاکنون 40 درصد آن تحقق یافته است.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام ادارات این شهرستان برای تحقق اشتغال تعهد شده خود، ادامه داد: در دوران جدید که دانش و مهارت به عنوان ابزار قدرت کشورها مطرح است و سه انقلاب عمده دیجیتالی، اینترنتی و کارآفرینی روی داده، همچنان می‌توان از محیط مناسب خانه‌ها برای رونق بخشیدن به کسب و کارها با نگاهی دانش‌بنیان براساس مشاغل جدید بهره برد.

فرماندار شهرستان اردل ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش را موجب تحقق همت و کار مضاعف دانست و گفت: توزیع تسهیلات تا زمانی که فرهنگ کار و تلاش در میان مردم نهادینه نشده موجب ایجاد اشتغال نخواهد بود.

وی همچنین بر لزوم آموزش برای ایجاد اشتغال در جامعه تاکید کرد و افزود: با ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف و ایجاد شاخه‌های صنعتی می‌توان فرهنگ کار و تلاش را در میان مردم نهادینه کرد.

خسروی تمام مسئولان را به همدلی و رفاقت برای پیشبرد این شهرستان سفارش و عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند در راستای اعتلا و پیشرفت شهرستان اردل گام بردارند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به جایگاه تخصصی علوم و ارتقای فضای شغلی جوانان، اظهار کرد: باید تلاش، پشتکار و همکاری مردم و مسئولان در زمینه ارتقای فضای شغلی بیشتر شود.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول