اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اشتغال اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان خبر داد

اشتغال 6 هزار نفر از طریق کاریابی‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: رئیس اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال 6 هزار و 300 فرصت شغلی توسط کاریابی‌های غیر دولتی استان شناسایی و ایجاد شود.

اشتغال 6 هزار نفر از طریق کاریابی‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامرضا لطیفی در نشست خبری با حضور مسئولان اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هرمزگان اظهار داشت: سال گذشته نیز 3 هزار و 195 فرصت شغلی توسط کاریابی‌های غیر دولتی استان به وجود آمد و 2 هزار و 215 نفر وارد بازار کار شدند.

وی اضافه کرد: از این تعداد، یک ‌هزار و 381 نفر مرد و مابقی زن بودند که بیشترین افراد در بخش خدمات با 86 درصد مشغول به کار شدند.

رئیس اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه دستورالعمل حق‌الزحمه مراکز کاریابی‌های غیر دولتی در سال‌ جاری را برای ثبت‌نام و مشاوره شغلی 40 هزار ریال عنوان کرد و گفت: حق‌الزحمه بکارگیری نیروی کار هنوز اعلام نشده است و کاریابی‌ها موظفند به میزان سال گذشته (165 هزار تومان) از کارجویان حق‌الزحمه دریافت کنند.

معاون تعاون اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز با اشاره به فرارسیدن هفته تعاون گفت: هر سال برنامه‌های مختلفی در این هفته برگزار می‌شود و امسال نیز باید تلاش کرد تا هفته تعاون متفاوت‌تر از سال‌های قبل برپا شود.

موسی نجفی ادامه داد: هفته تعاون فرصت مناسبی برای ارزیابی دقیق‌تر از شرایط تعاونی‌ها و معرفی توانمندی‌های این بخش از اقتصاد است تا با تشویق مردم و دانش‌آموختگان دانشگاهی به گرایش به سوی تعاون و معرفی ظرفیت‌های این بخش در راستای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی حرکت در این مسیر را شتاب بخشید.

وی اضافه کرد: هم‌چنین در هفته تعاون اهم دستاوردها و تلاش یک ساله تعاونگران مورد بازبینی و پایش قرار گرفته و فضای مطلوبی برای حضور جمعی تعاونگران در محیط‌‌های پویا با هدف تبادل اطلاعات و دستاوردها ایجاد می‌شود.

در ادامه این جلسه هر کدام از اعضای گروه به ارائه پیشنهادات و راهکارها برای برگزاری هر چه بهتر هفته تعاون پرداختند که برپایی جشنواره تعاونی‌های برتر، دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، غبارروبی گلزار شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، برگزاری مسابقه ورزشی و نقاشی، کنفرانس مطبوعاتی و افتتاح طرح‌های تعاونی از جمله برنامه‌ها و اقدامات شاخص این هفته اعلام شد.  

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول