اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه اعلام کرد:

طراحی طرح وب‌سایت کارآفرینی و اشتغال در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: طرح وب سایت کارآفرینی و اشتغال براساس شعار دولت نهم و دهم طراحی شده است.

طراحی طرح وب‌سایت کارآفرینی و اشتغال در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فرزاد امیری در سومین جلسه کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان کرمانشاه با اشاره به طراح وب‌سایت کارآفرینی و اشتغال اظهار کرد: این طرح براساس شعار دولت نهم و دهم پایه‌گذاری شده است.

امیری شعار این طرح را اشتغال‌، مسکن، بالندگی رفاه، ازدواج جوانان و رشد علمی عنوان کرد و گفت: بیکاری یکی از دغدغه مسئولان کشور و استان است و افزایش اشتغال پایدار، رفع معضل بیکاری و دسترسی به فرصت‌های برابر اشتغال برای تمام گروه‌های جامعه، در این طرح مدنظر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه منابع مهم توسعه اقتصادی را افزایش به‌کارگیری نهادها، افزایش کارآیی اقتصادی و به‌کار‌گیری ظرفیت احتمالی خالی در اقتصاد دانست.

وی با مقایسه سهم منابع مختلف ثروت کشورها در جهان خاطرنشان کرد: در جهان 64 درصد از منابع انسانی استفاده می‌شود در حالی این آمار در ایران 34 درصد است.

امیری ایران را کشوری توسعه‌یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه معرفی کرد و گفت: ایران از هویتی اسلامی دانشی توانا در تولید علم و فناوری برخوردار است که باید به نیروی انسانی آن توجه بیشتری شود.

وی با اشاره به اینکه نباید هرگز عوامل محیطی از قبیل تحریم، جنگ‌زدگی و... بهانه بیکاری کرد افزود: راه‌حل‌های سطحی‌نگرانه راه به جایی نمی‌برد عمل چشم بسته هر اندازه سخت‌تر باشد واکنشی سخت‌تر و بدتر از طرف سیستم را سبب می‌شود.

امیری شفاف‌سازی فرصت شغلی، اجتناب از روش‌های جذب غیر‌عادلانه، مدیریت و هدایت فرصت‌های کارآفرینی، پایلوت قرار گرفتن طرح در صورت موفقیت اجرا برای سایر استان‌ها، عدم سردرگمی متقاضیان در راستای یکپارچه شدن سامانه اطلاع‌رسانی و افزایش سطح رضایت عمومی نسبت به دستگاه‌های اجرایی را از ویژگی‌های طرح وب‌سایت کارآفرینی و اشتغال عنوان کرد.

وی با اشاره به دیگر ویژگی‌های این طرح گفت: امکان برتری ارتباط سریع و آسان بین توانمندی انسان بومی و آماده به‌کار از یک‌سو و دستگاه‌های متقاضی از سویی دیگر، توسعه و رواج استفاده از درگاه‌های اینترنتی و الکترونیکی و توسعه دانش عمومی فناوری اطلاعات و ایجاد انگیزش شتاب در حرکت به سمت تحقیق شهر و شهروند الکترونیک از دیگر ویژگی‌های این طرح است.

عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه هدف از طراحی طرح وب‌سایت کارآفرینی و اشتغال را رفتن کرمانشاه به سوی آبادانی و نورانیت عنوان کرد و گفت: بخش فرصت شغلی، معرفی سازمان‌ها و شرکت‌ها، کارنما، تبلیغات و بازار و بخش برگزاری آزمون‌ها و رتبه‌بندی داوطلبان از بخش‌های مهم این طرح است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول