اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس:

نهضت اشتغال مولد در کشور ایجاد شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل گفت: باید نهضت همه جانبه برای اشتغال مولد ایجاد شود.

نهضت اشتغال مولد در کشور ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام علی اکبر ناصری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی امیرده بابل اظهار داشت: هفته دولت گرامیداشت دو خدمتگزار صدیق نظام است که مسئولان باید این دو چهره ماندگار را الگو خود قرار داده و بدانند رمز ماندگاری آنها در دل و دین مردم، داشتن اخلاق، ارتباط محکم با خدا و خدمت به مردم بود.

وی افزود: خدمات رسانی، عمران و رفاه مردم کار ارزشمندی است که مسئولان باید از این فرصت به نحو احسن استفاده کرده و بدانند که خداوند ناظر بر هر نفس یا قدمی است که برای مردم برمی‌دارند.

ناصری بیان داشت: باید از خدمات ارزنده دولت با وجود کارشکنی‌های استکبار علیه کشور در عرصه‌های مختلف از جمله در بخش زیرساخت‌ها، راه‌ها و ریل‌ها به ویژه در مناطق محروم داشته تقدیر کرد.

وی اذعان داشت: اگرچه توجه به به مسئله آب شرب، برق، گاز و جاده امری ضروری برای هر منطقه‌ای است اما توجه به امر تولید در سال تولید ملی از همه امورات مهم‌تراست.

ناصری تصریح کرد: تولید علم و ثروت و فراهم کردن امکانات رفاهی معیشتی در آموزه‌های دینی ما بوده به طوری که نباید در جامعه اسلامی  حتی یک فقیر داشته باشیم.

ناصری با اشاره به اینکه باید نهضت همه جانبه برای اشتغال مولد ایجاد شود، اظهار داشت: چرا جهادکشاورزی سیاست تولید در دو بخش انسان و دام را ندارد، عدم توجه به بخش تولید سبب شده سبوس و دون مرغ ما از کشور غیرمسلمان بیگانه وارد شود.

نماینده دیگر مردم بابل در مجلس نیز افزود: وجود آب در هر منطقه سبب توسعه مرکز و توسعه پایدار بوده  و نقش بسیار مهمی در زندگی بشریت دارد.

حسین نیاز آذری بیان داشت: مردم بخش بندپی در طول 33 سال از عمر انقلاب همواره مردمی ولایت مدار، انقلابی و دلبسته به امام و رهبری بوده و همواره در خط مقدم خدمت رسانی قرار دارند.

وی تصریح کرد: بخش بندپی غرب و شرق از محروم‌ترین روستاهای بابل بوده که بعد از انقلاب خدمات ارزشمندی از سوی نظام جمهوری به این مناطق ارائه شد اما این مردم نیازمندی‌های فراوانی دارند که باید به آن توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول