اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

شهید بهشتی مصداق نیروی انسانی باکیفیت در راه توسعه بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان سخن امام راحل که فرمودند "بهشتی به تنهایی یک ملت بود"، گفت: شهید بهشتی نمونه باکیفیت نیروی انسانی در راه توسعه بود.

شهید بهشتی مصداق نیروی انسانی باکیفیت در راه توسعه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت، سید ناصر رضایی در همایش راهکارهای توسعه منطقه‌ای که با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه برگزار شد، اظهار داشت: توجه به توسعه در ابتدا و توسعه پایدار در ادامه از مسائلی است که به آرمان دولت‌ها تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه به لحاظ علمی و منطقی درست نیست همان‌گونه که دیگران حرکت کردند ما نیز حرکت کنیم و نوعی الگوبرداری چشم بسته داشته باشیم، اضافه کرد: توسعه منطقه‌ای می‌تواند به عنوان برشی از توسعه علمی و جهانی برای رسیدن به نقطه مطلوبی که ما با عنوان توسعه پایدار می‌شناسیم اثربخش‌تر باشد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه نگاه بالقوه در توسعه منطقه‌ای را به سمت مدیریت و توسعه جهانی دانست و گفت: عمل ما، گستره اجرائیات و تأکید و تکیه ما بر توانمندی‌های این منطقه است.

رضایی تکیه‌گاه و محور اساسی در این مقوله را تکیه بر توانمندی‌ها و داشته‌های منطقه‌ای اعلام و تاکید کرد: به گونه‌ای باید پیش برویم که منطبق بر آموزه‌های دینی و جهانی حرکت کرده و در توسعه ملی و جهانی هم اثرگذار باشیم.

وی افزود: باید به عنوان یک عضو اثربخش خود را در جهان نمایان کنیم یعنی همان چیزی که در آموزه‌های دینی ما حکومت جهانی است.

مسئول ارشد اجرایی کهگیلویه با اشاره به موضوع قدرت جهانی تصریح کرد: در حکومت جهانی اجباری در کار نیست و ما باید تلاش کنیم تا مردم به سطحی از فکر و علم برسند که بتوانند در کنار هم و با صلح و آرامش برای پیشرفت و توسعه منطقه‌ای کهگیلویه اثربخش باشند.

این مسئول شهید بهشتی را نمونه یک ملت و الگویی برای کیفیت ملی در زمینه منابع انسانی برشمرد و متذکر شد: امروزه هرچه جلوتر می‌رویم این آموزه‌های دینی بهتر و واضح‌تر خود را نشان می‌دهند.

سید ناصر رضایی با اشاره به اینکه در توسعه منطقه‌ای هدف ما جمع کردن عده، لشکر و سپاه نیست، خاطرنشان کرد: می‌خواهیم به فکری برسیم که با استفاده از کیفیت انسانی به اهداف و امیدهای مورد نظر خود دست یابیم.

فرماندار کهگیلویه کیفیت نیروی انسانی را در توسعه منطقه‌ای مهم دانست و بیان کرد: مهمترین کیفیت، محتوا و هویت نیروی انسانی در بحث توسعه، وحدت و همگرایی است.

وی در ادامه اضافه کرد: در درون این کشور همه انسان‌هایی که به توسعه رسیده‌اند در سایه وحدت و همگرایی و تعامل همه اقشار تاثیرگذار در سطح جامعه بوده است.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول