اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ابهر:

امنیت ضامن توسعه یک جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ابهر با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در کشور گفت: امنیت ضامن توسعه یک جامعه است.

امنیت ضامن توسعه یک جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علی یوسفی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: نگاه به دولت نگاه خدمت‌گزاری به ملت است.

وی افزود: تبریک هفته دولت به ملت یعنی افتخار دولت به این است که ملت پشتیبان او بوده و یار و یاور مسئولان هستند.

فرماندار شهرستان ابهر اضافه کرد: مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی همواره با حضور خود در تمام صحنه‌های انقلاب یار و یاور مسئولان و دولت‌مردان بوده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ابراز داشت: امروز نیز ماموران نظامی و انتظامی در سنگرهای مختلف مشغول به فعالیت هستند.

یوسفی تصریح کرد: نیروی انتظامی با فداکاری‌های خود حافظ امنیت و اقتدار ما است.

وی افزود: از مصادیق این مجاهدت‌ها بیش از 3 هزار و 500 شهید فقط در حوزه مواد مخدر است.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه نیروی انتظامی باب شهادت را در مبارزه با افراد شرور باز نگاه داشته است، گفت: بیش از 35 شهید از نیروی انتظامی در زمینه امنیت جامعه تقدیم شده است.

وی در ادامه با اشاره به ماموریت‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه نیز در کنار نیروی انتظامی دارای ماموریت مشترک و با روش‌های مختلف هستند.

یوسفی به شاخص‌های فرهنگی و صنعتی شهرستان ابهر اشاره و اضافه کرد: همواره در کنار همه این شاخص‌های توسعه‌ای در بخش‌های فرهنگ، صنعت و کشاورزی، چالش‌های امنیتی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 22 هزار دانشجو و 35 هزار دانش‌آموز در ابهر مشغول تحصیل هستند، گفت: بیش از 230 واحد صنعتی نیز در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

فرماندار شهرستان ابهر افزود: در کنار همه این شاخص‌ها باید تدبیر، مدیریت و امنیت وجود داشته باشد تا کارگر با خیال راحت به کار مشغول شده و دانشجو نیز با خیالی آسوده در محل تحصیل حضور داشته باشد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول