اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساری:

بودجه توسعه جاده ساری – سمنان کافی نیست

خبرگزای فارس: فرماندار ساری با اشاره به اینکه جاده کیاسر وضعیت مناسبی ندارد، گفت: بودجه کنونی پاسخگوی طرح توسعه‌ای محور ساری - سمنان نیست.

بودجه توسعه جاده ساری – سمنان کافی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید عباس حسینی‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت و ارائه خدمات مناسب از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای به مردم، اظهار داشت: در انجام خدمات‌رسانی به جامعه مدیران باید منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

این مسئول ادامه داد: استکبار درصدد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان است تا عملکرد دولت را در جامعه بد جلوه دهد.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه جاده کیاسر وضعیت مناسبی ندارد، تصریح کرد: بودجه کنونی پاسخگوی طرح توسعه‌ای محور ساری - سمنان نیست.

وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه محور کیاسر، دو استان مازندران و سمنان را به هم متصل می‌کند نیاز است از اعتبارات ملی بهره‌مند شویم.

این مسئول انسجام بین مدیران ادارات شهرستانی با نمایندگان مجلس در شهرستان‌ها را مورد تاکید قرار داد و گفت: برخی پروژه‌ها نیازمند اعتبارات ملی است که نقش نماینده‌های مجلس در تخصیص بودجه اثرگذار است.

فرماندار ساری با بیان اینکه اولویت کار مدیران ادارات شهرستانی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام تا پایان سال جاری است، بیان داشت: مدیران ادارات شهرستانی از عملکرد خدمات خود اطلاع‌رسانی مناسبی داشته باشند.

حسینی‌نژاد خاطرنشان کرد: در آستانه فرارسیدن فصل تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش نیاز است همه ادارات با آموزش و پرورش همکاری مطلوبی داشته باشند تا در اجری طرح تحول بنیادین کمبودهای این بخش برطرف شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان ساری با بیان اینکه در هفته بزرگداشت دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت باید ترویج یابد، اذعان داشت: یادواره‌های شهدا تجدید میثاق ما با امام و شهداست که با حضور در این مراسم معنوی باید با خود عهد ببندیم تا روزمرگی‌ها ما را از مسیر متعالی خدمات‌رسانی غافل نکند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول