اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌‌رضوی خبر داد

اجرای 4500 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در خلیل‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌رضوی گفت: به منظور تامین و توزیع آب شرب بهداشتی مردم شهر خلیل‌آباد، پروژه توسعه اجرای 4 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در خلیل‌آباد اجرا شد.

اجرای 4500 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در خلیل‌آباد

به گزارش فارس از خلیل‌آباد، محمد طاهری صبح امروز و در مراسم بهره‌برداری اجرای 4 هزار و 500 متر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در خلیل‌آباد اظهار کرد: به منظور تامین و توزیع آب شرب بهداشتی مردم شهر خلیل‌آباد، پروژه اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب شرب در خلیل‌آباد به طول 4 هزار و 500 متر با فشار کاری 10 اتمسفر در شهر خلیل‌آباد اجرا شد که هزینه‌ای معادل 2 میلیارد ریال در برداشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌رضوی گفت: همزمان با اصلاح و توسعه شبکه توزیع در این شهر، پروژه آبرسانی مسکن مهر برای متقاضیان واحدهای مسکن مهر نیز اجرا شد.

در ادامه مراسم بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای آب و فاضلاب شهری خلیل‌آباد، علی‌اصغر مرادزاده فرماندار شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: در ایام هفته دولت بهره‌برداری از 41 طرح عمرانی بهداشتی و کشاورزی با اعتبار 41 میلیارد ریال در شهرستان خلیل‌آباد آغاز شد.

فرماندار شهرستان خلیل‌آباد ادامه داد: با افتتاح این طرح‌ها علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، بیش از 20 هزار نفر از مردم شهرستان از خدمات این طرح‌ها برخوردار شدند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول