اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

پلیس با تمام توان حافظ ارزش‌ها است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: پلیسی که یک روز دنبال برداشتن ارزش‌ها و سلب ارزش‌ها بود، به حمدالله امروز با تمام توان حافظ ارزش‌ها است.

پلیس با تمام توان حافظ ارزش‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، کاظم مجتبایی در دیدار با آیت‌الله نوری‌همدانی گفت: نیروی انتظامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که خاستگاه آن از قم و به دست علما و مرجع عزیزی مثل امام راحل انجام شد، دگرگونی قابل قبولی پیدا کرد و پلیس که یک روز در خدمت اربابان جور بود، امروز در خدمت مردم ، اسلام و نظام اسلامی است.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: پلیسی که یک روز دنبال برداشتن ارزش‌ها و سلب ارزش‌ها بود به حمدالله امروز با تمام توان حافظ ارزش‌ها است.

مجتبایی ادامه داد: سعی شده تا کارکنان خدمتگزار در نیروی انتظامی با کسب آموزش‌های لازم، در انجام وظایف به شیوه‌ای عمل کنند که اسلام و دین ما خدمت به مردم را مطرح کرده است.

فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: امنیت نباید مبتنی بر قدرت و اسلحه باشد جز برای عده اندکی از جامعه که جز زبان زور نمی‌فهمند.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت‌های مختلف در قم از جمله ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی و در رأس آن ظرفیت‌های دینی بهره‌برداری شود.

مجتبایی تصریح کرد: ما برای اینکه به این هدف آرمانی برسیم راه طولانی پیش رو داریم و سال‌هاست که پلیس در تلاش است روزبه‌روز با اصلاح رفتار و استانداردسازی به این جایگاه برسد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با به کارگیری فرماندهان، مدیران و کارکنان وظیفه‌شناس و خداترس اعتماد مردم را بیشتر جلب کنیم و باید مردم به نیت پلیس، اخلاص پلیس، عملکرد، اقتدار و امانتداری پلیس اطمینان کنند.

انتهای پیام/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول