اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر:

دولتمردان حساسیت بیشتری به اجرایی کردن ارزش‌ها داشته باشند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: دولتمردان به شکرانه الطاف الهی حساسیت بیشتری نسبت به اجرایی کردن ارزش‌ها و اصول از خود نشان دهند.

دولتمردان حساسیت بیشتری به اجرایی کردن ارزش‌ها داشته باشند

عبدالله فاتحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: هفته دولت، از یک سو خاطره تلخ شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر وقت، شهیدان رجائی و باهنر به دست منافقان کوردل و تروریست را در اذهان زنده می‌کند و از سوی دیگر فرصتی برای ارزیابی خدمات دولت و معرفی تلاش دولتمردان و یاری و حمایت مردم نسبت به دولت است.

وی با بیان اینکه سال 1360 سال ترورهای کور منافقین بود افزود: بعد از تصویب بی‌کفایتی بنی‌صدر در ادامه ریاست جمهوری از سوی مجلس شورای اسلامی و عزل وی، شهید محمدعلی رجائی با تفکر مکتبی، اصولگرایی، ولایتمداری، مشی ساده‌زیستی و مردم‌دوستی به ریاست جمهوری انتخاب شد و همفکر و هم‌سنگر خود شهید محمدجواد باهنر را به نخست‌وزیری برگزید.

وی ادامه داد: این هنگام بود که استکبار و حامیان ذلت‌طلب آن در داخل احساس خطر کردند و با هدف سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصمیم به قتل رئیس جمهور و  نخست وزیر گرفتند و در روز هشتم شهریور ماه سال 61 به هدف شوم خود رسیدند و با انفجار دفتر نخست وزیری در بحبوحه جنگ تحمیلی که کشور نیاز به دفاع داشت، عزیزان ملّت را در آتش جهل خویش سوزاندند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: خداوند در مقاطع مختلف از جمله جنگ هشت ساله و فتنه 88 با همراه کردن دل مردم با رهبری و کشاندن آن‌ها به صحنه دفاع از انقلاب، دولت اسلامی را یاری کرده و در برابر تهدیدها و تحریم‌ها نیز با زمزمه قدسی ملائک دل‌ها را محکم کرده تا در راهپیمایی روز جهانی قدس سال 91 با نشاط‌تر از هر سال شرکت کردند.

وی بیان کرد: شایسته است دولتمردان به شکرانه الطاف الهی حساسیت بیشتری نسبت به اجرایی کردن ارزش‌ها و اصول از خود نشان دهند و خدمات خود را با کیفیت و کمیت بیش از پیش به این مردم همیشه در صحنه ارائه کنند.

فاتحی ادامه داد: دولتمردان از تهدیدها و تحریم بیمی به خود راه ندهند و مردم نیز با وجود مشکلات موجود همچون گذشته دولت را حمایت کنند و همه باید به این نکته توجه داشته باشیم که با وجود وارد بودن پاره‌ای انتقادات منطقی، دولت دهم امتیازاتی در سیاست خارجی و خدمات داخلی و زمینه‌سازی پیشرفت کشور در جهات مختلف دارد که هیچکدام از دولت‌های گذشته نداشته‌اند.

وی اضافه کرد: همانگونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی متذکر شدند مسائل فرعی و حاشیه‌ای نباید جای مسائل اصلی را بگیرد و به گونه‌ای مطرح شود که مورد سوءاستفاده دشمن قرار گرفته و موجبات دلسردی خدمتگزاران ملت را فراهم کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول