اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران پس از دست‌یابی قاسمی به مدال برنز المپیک

ارزش‌های کشتی ایران و مازندران به جهانیان نمایان شد

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران در پیامی به مناسبت دستیابی کمیل قاسمی به مدال برنز المپیک گفت: کمیل قاسمی بار دیگر ارزش‌های کشتی ایران اسلامی و مازندران پهلوان‌پرور را به رخ جهانیان کشاند.

ارزش‌های کشتی ایران و مازندران به جهانیان نمایان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،‌ سید علی‌اکبر طاهایی در پیامی به مناسبت دستیابی کمیل قاسمی به مدال برنز المپیک اظهار داشت: با همت والای شما ورزش ایران در امتداد پیروزی‌های جوانان غیور خود به افتخار بزرگ دیگری دست یافت که دیگر بار ارزش‌های کشتی ایران اسلامی و مازندران پهلوان‌پرور را به رخ جهانیان کشاند و دل هموطنان مومن و روزه‌دار را شادمان و مسرور کرد. 

وی در ادامه این پیام ادامه داد: اینجانب کسب مقام سوم المپیک 2012 لندن را به جنابعالی، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت کشتی استان و فدراسیون کشتی، مربیان، خانواده‌تان و مردم مومن و روزه‌دار ایران اسلامی و هم‌ استانی‌ها، تبریک عرض می‌کنم.

استاندار مازندران بیان داشت: از خداوند سبحان در ماه رمضان و شب پرجلالت و با عظمت قدر، مسئلت دارم تا دیگر ورزشکاران ایرانی را نیز در فتح مقتدرانه سکوها و مدال‌های رنگارنگ در آوردگاه المپیک و اهتزاز پرچم پرافتخار ایران اسلامی موفق و پیروز بدارد.

به گزارش فارس، دومین روز از رقابت‌های کشتی آزاد المپیک در سالن "اکسل" لندن آغاز شد که کمیل قاسمی نماینده وزن 120 کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل کشتی‌گیر کانادایی به پیروزی رسید، اما در دور سوم مقابل آرتور تایمازوف از ازبکستان شکست خورد.

با حضور تایمازوف در دیدار فینال، قاسمی کار را در گروه بازنده‌ها ادامه داد که در این مرحله در دو تایم و با نتایج مشابه (یک بر صفر) مقابل نیک ماتوهین از آلمان به برتری رسید و به دیدار رده‌بندی راه یافت.

قاسمی برای کسب مدال برنز به مصاف ترول دلاگنف، دارنده مدال 2009 برنز جهان از آمریکا رفت که در سه تایم و با نتایج (4 بر صفر)، (صفر بر یک) و (یک بر صفر) به برتری رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول