اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

ایران در اجلاس عدم تعهدها ارزش‌های اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: ایران در اجلاس عدم تعهدها ارزش‌های اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند.

ایران در اجلاس عدم تعهدها ارزش‌های اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی، اجلاس عدم تعهد در تهران را بسیار مهم دانست و اظهار کرد: ایران در این اجلاس ارزش‌های اسلامی را به دنیا ثابت می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت‌های دفتر بانوان استان اشاره کرد و ادامه داد: در خراسان جنوبی به شدت پیگیر این بودیم که کارگروه بانوان جزو کارگروه‌های شورای توسعه استان شود.

استاندار خراسان جنوبی افزود: تعمیق باورهای دینی و مسائل تحکیم بنیاد خانواده در این دفتر بسیار مهم است و باید به آن توجه ویژه شود.

رشید تصریح کرد: توجه جدی به این بخش باید سبب حل و فصل مشکلات مربوط به بخش بانوان شود.

وی به کارگروه توسعه بخش کشاورزی استان اشاره کرد و افزود: این کارگروه به منظور ایجاد شغل پایدار در بخش کشاورزی تشکیل می‌شود و اعتبارات خوبی نیز به آن اختصاص یافته است.

استاندار خراسان جنوبی یکی از اهداف مهم این کارگروه را ایجاد شغل برای جوانان دانست و ادامه داد: باید زمین و آب مناسب همراه با تسهیلات لازم در اختیار جوانان قرار گیرد تا بتوانند به کار کشاورزی مشغول شوند.

رشید به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امروز دفاع مقدس در سطح جهان الگو شده و اثرات آن را در بیداری اسلامی شاهد هستیم.

وی بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس توسط مسئولان تاکید کرد و یادآور شد: باید تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار کردن این هفته به کار گیریم.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در ادارات گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید جلسات را طوری برگزار کنند که وقتی از مردم گرفته نشود و ارباب‌رجوع درگیر و دار کارهای اداری نباشد.

*افتتاح 709 پروژه در خراسان جنوبی

رشید از افتتاح 709 پروژه همزمان با هفته دولت در استان خبر داد و یادآور شد: برای این تعداد پروژه 2 هزار و 528 میلیارد و 768 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی تصریح کرد: از این تعداد 13 پروژه با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد و 975 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی از سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 687 میلیارد تومانی از ابتدای دولت نهم و دهم در سطح استان خبر داد و افزود: در بحث گازرسانی به استان نیز 450 میلیارد تومان هزینه شده است.

رشید یادآور شد: در حال حاضر 90 درصد جمعیت شهری استان و 20 درصد جمعیت روستایی استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی از تحویل بیش از 6 هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت در سطح استان خبر داد و یادآور شد: در بحث مسکن موفق به کسب رتبه هشتم کشوری شده‌ایم.

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: 195 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و 523 میلیارد تومان تسهیلات شهری نیز به مسکن مهر استان اختصاص یافته است.

رشید تعداد پروژه‌های مهر ماندگار را 40 پروژه عنوان کرد و افزود: برای این میزان پروژه 680 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

انتهای پیام/ز10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول