اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

شهدا پیام‌رسان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: شهدا پیام‌رسانان واقعی پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی هستند.

شهدا پیام‌رسان پاسداری از ارزش‌های انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا سجاد اینانلو صبح امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز در اوج قله‌های افتخار و عزت در جهان به سر می‌برد، اظهار کرد: تمام ملت و کارگزاران نظام اسلامی موظف‌اند تا با حسن اجرای وظایف و برنامه‌های محوله خویش زمینه را برای عزت و اقتدار هرچه بیشتر ایران اسلامی در بین کشور‌های دیگر مهیا کرده و روز به روز بر شکوه و جلال دین مبین اسلام بیافزایند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با اشاره به وجود برخی از فشار‌ها و تهدیدات شدید از سوی دشمنان و دولت‌های غربی به کشور عنوان کرد: این فشار‌ها و تحریم‌ها به معنای ایستادگی و مأیوس شدن ملت از مسیر بزرگ دستیابی به قله‌های پیشرفت و توسعه در جهان نیست بلکه ملت ایران اسلامی نشان داده که با هر تحریم و اعمال فشار از سوی بیگانگان مقاوم‌تر شده و با اراده قوی‌تر و مصمم‌تری به مسیر پرعظمت و الهی خویش ادامه می‌دهد.

وی لزوم داشتن اتحاد و یکدلی در بین آحاد ملت و به‌ویژه جوانان را برای همیشه ضامن بقا و استمرار حرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: تنها عاملی که تاکنون توانسته حربه‌های شوم و شدید استکبار را خنثی کرده و بی‌اثر نشان دهد وحدت و یکپارچگی است و مردم ایران و به‌ویژه آحاد جوانان و نوجوانان رشید و مؤمن باید با توجه و اصل قرار دادن این مهم زمینه را برای قدرت‌نمایی ایران اسلامی در بین کشور‌های دیگر فراهم کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا هدف از شبیخون فرهنگی و ضد‌انقلابی دشمنان و به‌ویژه حکومت‌های غربی را کاهش دلبستگی و یأس عمومی ملت ایران از دستاورد‌های 33 ساله انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست و خاطر‌نشان کرد: قطعا این تهدیدات دشمن نیز با حضور و مشارکت حد‌اکثری ملت ایران پوچ شده و از بین می‌رود.

اینانلو لزوم ترویج ارزش‌های والا و ارزشمند دفاع مقدس در بین نسل جوان را از وظایفی خطیر برشمرد که بر عهده تمام رزمندگان و متولیان فرهنگی در جامعه قرار دارد و عنوان کرد: اگر امروز بتوانیم سیره و منش شهدا را در بین نسل جوان اشاعه داده و آن را به نسل‌های آینده انتقال دهیم قطعا در آینده‌ای نزدیک اعتلای فرهنگی و همه‌جانبه ایران اسلامی رقم خورده و دشمنان و مستکبران نیز در اهداف و برنامه‌های شوم خویش شکست می‌خورند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول