اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بهزیستی:

قانون جامع معلولان بازنگری شده است/افزایش سهمیه اشتغال معلولان به 5 درصد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی از بازنگری در قانون جامع حمایت از معلولان خبر داد و گفت: در این بازنگری سعی شده اشکالات و معایب پیش رو برطرف شود.

قانون جامع معلولان بازنگری شده است/افزایش سهمیه اشتغال معلولان به 5 درصد

همایون شهبازی در حاشیه جشنواره فرهنگی - ورزشی فرزندان مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: ما از نخستین روزهای حضورمان در بهزیستی در کمتر از دو سه ماه با کارهای کارشناسی سعی کردیم قانون جامع حمایت از معلولان که در حال اجراست مورد بازنگری قرار دهیم به طوری که به همت کارشناسان و متخصصان امر کار خوبی آغاز شده است.

وی افزود: در این کمیته از خود معلولان، انجمن‌های فعال در حوزه معلولان، بهزیستی، وزارت کار و تعاون حاضر شده و سعی کردیم اصلاحاتی را در قانون جامع حمایت از معلولان داشته باشیم.

این مسئول  ادامه داد: در نشست خبری با حضور نمایندگان مجلس و رئیس فراکسیون دفاع از حقوق معلولان و نمایندگان دستگاه‌های مختلف از این بازنگری رونمایی شد و قرار است از طریق هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس ارجاع شود.

شهبازی خاطرنشان کرد: در این بازنگری سعی کردیم نقاط ضعف و آسیب‌پذیر را به سرعت برطرف کنیم.

افزایش سهمیه اشتغال معلولان به 5 درصد

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: در بازنگری قانون جدید پیشنهاد کردیم سهم سه درصدی اشتغال معلولان به پنج درصد ارتقا یابد که در این زمینه ستادی را در سازمان بهزیستی مستقر کردیم تا با مکاتبات عملیاتی با دستگاه‌های اجرایی، اشتغال معلولان را در تمام دستگاه‌ها و رعایت سهم تعیین شده را رصد کنند.

این مسئول در پایان سخنان خود با قدردانی از معاونت مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در تاکید و پیگیری تحقق این سهم گفت: ما مراقبت‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهیم و انتظار داریم مشکلات و نارسایی‌ها در این بخش به حداقل برسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول