اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل خبر داد

بهره‌برداری از 17 پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: همزمان با ایام هفته دولت 17 پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 17 پروژه مدرسه‌سازی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور صبح امروز در مراسم افتتاح مدرسه الهی اردبیلی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل ساخت مدرسه، سالن ورزشی و همچنین توسعه فضاهای ورزشی با سرمایه‌گذاری 3 میلیارد و 337 میلیون تومان در ایام هفته دولت به بهره‌برداری مى‌رسد.

وی با اشاره به افتتاح آموزشگاه 18 کلاسه الهی اردبیلی ابراز داشت: این آموزشگاه در واقع 32 اتاق دارد که شامل 18 کلاس، سه اتاق آزمایشگاه فیزیک، شیمی و زیست‌شناسی، سالن چند منظوره، کتابخانه، نمازخانه، اتاق ریاست و معاونین بوده و یک مجموعه استاندارد و کامل است.

وحدتی‌پور گفت: این پروژه در زیربنای 2 هزار و 800 مترمربع و 150 متر فضای سرایداری و سرویس بهداشتی با سرمایه‌گذاری 740 میلیون تومان افتتاح شده است. سازه این بنا مقاوم در برابر زلزله بوده و جلوی هرگونه آسیب احتمالی نیز گرفته می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: 6 هزار و 200 متر مربوط محوطه‌سازی در این پروژه انجام شده و مجموعه 100 درصد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی اظهار داشت: نعمت خدمت را باید قدر شناخت و مدیران ما باید فرصت پیش آمده را عنایت و توجه الهی بدانند که برای آنها ارزانی شده است.

کمال‌الدین پیرموذن بیان داشت: گره‌گشایی از مشکلات و دردهای مردم عبادتی شیرین و ثمره‌ای به یاد ماندنی است که ضرورت دارد در جامعه اسلامی ما توجه به مناطق محروم بیش از هر زمان دیگر مورد توجه و اهتمام مسئولان قرار گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان استان اردبیل تصریح کرد: خارج از حواشی، ما قدردان زحمات مسئولان استان و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر مدیران دلسوز این استان هستیم و امیدواریم توسعه خدمات را به عنوان یک بها و ارزش بی نظیر پاس بداریم.

پیرموذن افزود: ما نیز همراه و همسو با اهداف دولت و نظام در تلاش هستیم تا گرهی از مشکلات مردم را باز کنیم.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول