اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی چایپاره:

طرح ضیافت مهر با مشارکت خیران در چایپاره اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی چایپاره گفت: طرح ضیافت مهر در چایپاره با مشارکت اقشار مختلف مردم به ویژه خیران اجرا شد.

طرح ضیافت مهر با مشارکت خیران در چایپاره اجرا شد

رئیس اداره بهزیستی چایپاره امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: طرح ضیافت مهر از جمله طرح‌هایی است که هر سال توسط اداره‌های بهزیستی شهرستان‌ها به مرحله اجرا درمی‌آید به طوری که در این طرح خیران بعد از هماهنگی‌های صورت گرفته با مسائل و مشکلات خانواده‌ها آشنا شده و به آنها کمک می‌کنند.

ولی مرداخانی اضافه کرد: این طرح در چایپاره مانند سال‌های گذشته اجرا شد و اقشار مختلف مردم از اجرای آن استقبال کردند.

وی گفت: هم‌اکنون بیش از 915 خانوار با دو هزار و 745 نفر جمعیت زیر پوشش بهزیستی چایپاره قرار دارند که بسیاری از آنها برای تامین مسکن و گذراندن زندگی خود و تامین امکانات بهداشتی و درمانی مورد نیاز به مساعدت نیاز دارند.

وی ادامه داد: امسال بیش از یک تن برنج، 500 کیلوگرم روغن، 300 کیلوگرم قند، 300 کیلوگرم گوشت در ماه مبارک رمضان در اختیار تعدادی از خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

مرادخانی اضافه کرد: امسال در اجرای طرح ضیافت مهر با حضور خیران این شهرستان از 12 خانوار زیرپوشش دیدار به عمل آمد که خیران برای تامین قسمتی از نیازهای زندگی آنها از جمله کمبودهای مالی، کمک‌هزینه خرید مسکن و درمان، هزینه خدمات شهری مانند آب، برق، گاز و ... قول مساعد داده‌اند.

رئیس اداره بهزیستی چایپاره اظهار داشت: با توجه به اینکه فرهنگ اسلامی و دینی در جامعه ما نهادینه شده است اقشار مختلف مردم برای کمک به افراد بی‌بضاعت تا حد امکان تلاش می‌کنند به همین دلیل باید از این افراد قدردانی شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول