اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی خبر داد

برپایی آیین اطعام بیماران کلیوی با مشارکت خیران

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی گفت: ضیافت اطعام بیماران کلیوی همزمان با 21 ماه مبارک رمضان در ارومیه با مشارکت ستودنی و کم‌نظیر خیران امسال مانند هر سال برپا شد.

برپایی آیین اطعام بیماران کلیوی با مشارکت خیران

حسن اشتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با مشارکت افراد نیکوکار اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این مراسم تامین شد به طوری که بیماران کلیوی و خیران همراه با خانواده‌های خود در این مراسم مصادف با 21 ماه رمضان شرکت کردند.

وی با تقدیر از مسئولان لشکر 64 پیاده ارومیه به ویژه فرمانده این لشکر افزود: مراسم افطاری انجمن به طور شش سال متوالی با همت اما با توجه به کمبود منابع مالی و بودجه‌ای انجمن، برگزاری این برنامه امسال امکان‌پذیر نبود ولی با پشتیبانی خیران امسال نیز میزبان بیماران کلیوی شدیم.

اشتری ادامه داد: شعبات و دفاتر انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی ایران در سطح کشور بر حسب احساس نیاز و ضرورت تاسیس و گسترش یافته است و این انجمن غیر از کمک‌های بشردوستانه خیران، موسسات، نهادها، وجوه‌های شرعی، صدقه‌ها و نذرهای اهل ایمان منابع مالی ندارد.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات مطلوب رفاهی، درمان، دارو به بیماران نیازمند، تبلیغات پیرامون علل و علائم نارسایی کلیوی، آموزش و اطلاع‌رسانی برای رعایت و اهمیت‌دادن به پیشگیری، احداث درمانگاه، خوابگاه و فضای آموزشی بستگی به میزان حضور و مددکاری همگان دارد.

رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی آذربایجان‌غربی بر لزوم فرهنگ‌سازی برای اهدای اعضا تاکید کرد و اظهار داشت: خانواده‌های ایرانی می‌توانند از طریق اهدای اعضای بیمار مرگ مغزی شده خود به بیماران نیازمند زندگی تازه ببخشند، چه بسا در این صورت افرادی از مرگ حتمی نجات یافته و فرصت زندگی دوباره را به دست ‌آورند.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول