اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قائمشهر:

برنده مناقصه بزرگ‌ترین پروژه عمرانی قائمشهر مشخص شد

خبرگزاری فارس: شهردار قائمشهر پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه الغدیر را بزرگ‌ترین پروژه عمرانی قائمشهر اعلام کرد که نیازمند حمایت و اعتبارات ملی است.

برنده مناقصه بزرگ‌ترین پروژه عمرانی قائمشهر مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، عملیات اجرایی دومین تقاطع غیر همسطح قائمشهر در ششمین روز از هفته دولت کلید خورد.

 عصر امروز در ششمین روز از هفته دولت آغاز عملیات اجرایی دو پروژه زیرگذر محور راه آهن در چهار راه ترک محله و تقاطع غیر همسطح سه راه الغدیر با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران و مدیران شهرستان آغاز شد.

شهردار قائمشهر در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث زیرگذرها نقش بسزایی را در کاهش ترافیک شهری و کم شدن مسافت و اختلاف طبقاتی بین شمال و جنوب شهر ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: حمایت‌های خوبی از سوی راه آهن شمال کشور برای احداث زیرگذرها انجام شد که بر اساس بررسی‌های به عمل آمده برای این زیرگذر با دهانه باکس رفت و برگشت 5 در 20 متر 400 میلیون تومان به انضمام 200 میلیون تومان نیز شامل رم‌های مفید با بودجه کاملا دولتی توسط شهرداری تا دهه فجر سال جاری احداث می‌شود.

عباس صالح‌زاده در مراسم کلنگ زنی دومین تقاطع غیر همسطح قائمشهر در سه راه سوادکوه این پروژه را که در یکی از پرحادثه و پرترافیک‌ترین نقاط شهری قائمشهر احداث می‌شود برای رفع مشکل ترافیک در پرترافیک‌ترین محور حوزه شمال کشور مهم عنوان کرد و افزود: پروژه شامل چهار لوپ به صورت شبدری و به شکل کاملا ایمن ساخته می‌شود.

وی یادآور شد: مناقصه عمومی در دو مرحله انجام و در نهایت شرکت بومی‌ساری سازه با مبلغ 4 میلیارد و 660 میلیون تومان برنده مناقصه پروژه مذکور شد.

این مسئول همچنین پیش بینی کرد: یک میلیارد تومان اعتبار صرف تاسیسات روبنایی و زیربنایی و مهار آب‌های سطحی و زیر زمینی در این پروژه می‌شود.

صالح‌زاده پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه الغدیر را بزرگ‌ترین پروژه عمرانی قائمشهر اعلام کرد که نیازمند حمایت و اعتبارات ملی است.

شهردار قائمشهر افزود: اعتباری به مبلغ 800 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی در اختیار شهرداری قرار گرفت که امیدواریم با جذب بودجه‌های پیش بینی شده پروژه مذکور ظرف 18 ماه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول