اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز از هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 6 پروژه‌ عمرانی در گراش

خبرگزاری فارس: در آخرین روز از هفته دولت شش طرح عمرانی در شهرستان گراش مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

بهره‌برداری از 6 پروژه‌ عمرانی در گراش

به گزارش خبرگزاری فارس از گراش، همزمان با آخرین روز از هفته دولت، شش طرح عمرانی در گراش مورد بهره‌برداری و یا کلنگ‌زنی قرار گرفت.

شهردار گراش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گراش از اتمام سه پروژه عمرانی در این شهر خبر داد و اظهار داشت: بلوار ورودی شهر گراش از طرف لار، به طول یک کیلومتر و نیم، شامل زیرسازی، آسفالت، تک‌لبه گذاری، فضای سبز و روشنایی بلوار، با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

حسین قائدی افزود: طرح ساخت دیواره سنگی رودخانه بندوشیخ، به طول 700 متر و با اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان، دومین پروژه‌ای بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

شهردار گراش از پایان عملیات بهسازی خیابان امام خمینی (ره) گراش خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی و روکش آسفالت خیابان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده که شامل روکش آسفالت، خط‌کشی معابر و بهسازی پیاده‌روها بوده است.

به گزارش فارس، کلنگ زنی پارک کوهپایه با مساحت شش هکتار و اعتبار 4 میلیارد تومان، کلنگ‌زنی پارک نارنج با مساحت یک‌هکتار  و نیم و با 250 میلیون تومان اعتبار واقع در بلوار شهید منفرد گراش و احداث میدان ورودی شهر (از سمت اوز) با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان از پروژه‌هایی بود که امروز کلنگ ساخت آن به زمین زده شد.

انتهای پیام/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول