اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت

صدها پروژه عمرانی، اقتصادی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته گرامیداشت دولت صدها طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی در جای‌جای استان اردبیل به بهره‌برداری رسید.

صدها پروژه عمرانی، اقتصادی در اردبیل به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عصر امروز و با حضور استاندار اردبیل در شهرستان نمین بیش از 30 پروژه عمرانی به ارزش 72 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

استاندار اردبیل در این مراسم گفت: هر چند خدمات ارائه شده به مردم در برابر عظمت، ایثارگری و همراهی آنها ناچیز است ولی با اراده آهنین دولتمردان و همراهی مردم سعی وافر بر این است تا خدمات‌رسانی به شکل کمی و کیفی ارتقا یابد.

سید حسین صابری افزود: دولت با تمام توان و در نهایت عشق به خدمت به صحنه آمده است تا همه توان خود را بسیج کند تا در خدمت رفاه و آسایش مردم باشد.

به میمنت هفته دولت در شهرستان نمین سالن ورزشی آموزش و پرورش با 700 میلیون ریال اعتبار و زیربنای یک‌هزار و 240 متر مربع، کتابخانه مرکزی نمین با 230 میلیون تومان اعتبار و 620 متر مربع فضا، مدرسه شش کلاسه حر در سه طبقه به مساحت سه هزار متر مربع و سرمایه‌گذاری 800 میلیون تومان، همچنین آبرسانی به پنج روستا و بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی ویلکیج با یک میلیارد و 254 میلیون تومان اعتبار به همراه چندین طرح هادی روستایی به بهره‌برداری رسید.

در مشگین‌شهر نیز چند طرح عمران شهری، خانه مددجویان به تعداد 18 واحد، گاوداری شیری، آبرسانی روستایی، واحد مرغداری، استخر آب، مجتمع آبرسانی دین‌دوست خلخال و همچنین گازرسانی به چندین روستای این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش فارس، همچنین به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر پنجاهمین جایگاه سی‌.ان‌.جی در منطقه اردبیل با چهار نازل و دو دیسپانسر که تجهیزات سی‌.ان‌.جی با کمپرسور ساخت تاماکار گاز و هزار بار فشار به مبلغ 840 میلیون ریال توسط شرکت نفت به صورت بلاعوض و زمین جایگاه به مساحت 870 متر مربع تأمین شده از سوی بخشداری فیروزآباد با حضور جمعی از مسئولان منطقه به بهره‌برداری رسید.

با افتتاح این جایگاه به عنوان دومین جایگاه سی‌.ان‌.جی در کوثر پنجاهمین جایگاه منطقه راه‌اندازی شد که با افتتاح سه جایگاه دیگر در اردبیل، کورائیم و هشتجین 95 درصد جایگاه‌های مصوب منطقه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

همچنین به مناسبت هفته دولت ساختمان جدید اداره گاز پارس‌آباد مغان به بهره‌برداری رسید.

این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار و 700 متر مربع در چهار طبقه اجرا شده که برای احداث و تکمیل آن 13 میلیارد و 600 میلیون ریال سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین به مناسبت هفته دولت چندین پروژه مدرسه‌سازی در شهر نیر به بهره‌برداری رسید.

به گفته مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان تا زمان بازگشایی مدارس پروژه‌های شهید رجایی و صدیقه زهرای نیر و پروژه‌های کوثر و سید احمد خمینی کورائیم تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

یاور وحدتی‌پور افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدرسه‌سازی در اولویت قرار گرفته و با جدیت انجام می‌شود.

فرماندار نیر در این جلسه خواستار تحویل فوری مدارس نیمه‌تمام تا شروع سال تحصیلی شد.

سید حمید عباداللهی تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 11 پروژه عمرانی در نیر در حال اجراست که با تکمیل و افتتاح آن کمبود فضاهای آموزشی برطرف می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول