اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفته دولت

بهره‌برداری از 23 پروژه عمرانی در سیریک

خبرگزاری فارس: 33 پروژه عمرانی با اعتبار 20 میلیارد ریال با حضور معاون استاندار هرمزگان در سیریک به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 23 پروژه عمرانی در سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، سرپرست فرمانداری سیریک بعد از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌ها و پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر گفت: هفته دولت بهترین فرصت برای بیان دستاوردها و گام‌های بلند دولت در عرصه‌های مختلف به مردم است.

محمد اسفندیاری ابراز داشت: دولت‌های نهم و دهم از همان ابتدای تشکیل با عدالت‌محوری و آرمان‌گرایی و تأسی از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و تأسی از فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری همیشه در تلاش و کوشش برای خدمت‌رسانی به مردم، توجه ویژه به مناطق محروم و رفع کاستی‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر از الگوهای دولت‌مردان عرصه خدمت و تلاش برای آبادانی و عمرانی  ایران اسلامی هستند، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری از پنج پروژه عمرانی به نمایندگی از 33 طرح در شهرستان سیریک با اعتبار 20 میلیارد ریال با حضور رضایی معاون عمرانی استانداری هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

اسفندیاری مهم‌ترین این پروژه‌ها را شامل بهره‌برداری از 20 واحد مسکن مددجویی کمیته امداد با زیربنای هر واحد 75 متر شهری و روستایی، آسفالت معابر شهر بندر سیریک به طول 12 هزار و 350 مترمربع، آبیاری قطره‌ای فضای سبز شهر بندر سیریک به طول 6.5 کیلومتر، 12 پست هوایی و شبکه فشار ضعیف و متوسط و معابر شهر و بهره‌برداری از نخستین سالن آمفی‌تئاتر شهرستان با زیربنای 720 مترمربع عنوان کرد.

معاون عمرانی استاندار هرمزگان نیز در ادامه گفت: هفته دولت هفته‌ای است که خدمات صورت گرفته توسط مسئولان برای مردم اطلاع‌رسانی می‌شود و این مردم هستند که عملکرد دولت‌مردان را مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهند.

مهدی رضایی‌سردره خاطرنشان کرد: امیدواریم پروژه‌ها و طرح‌های بهره‌برداری شده در هفته دولت در سطح  شهرستان سیریک موجبات توسعه و پیشرفت این شهرستان را فراهم آورد.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول