اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهارمحال و بختیاری

افتتاح پروژه‌های عمرانی راهگشای مشکل بیکاری نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود اینکه پروژه‌های خوبی در این استان به بهره‌برداری رسیده اما این پروژه‌ها نتوانسته سهم بزرگی در امر اشتغال‌زایی این استان داشته باشد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی راهگشای مشکل بیکاری نیست

حمیدرضا عزیزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا در آن فعالیت‌ها و خدمات دولت ‌عدالت‌محور به نحو مطلوب اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: هفته دولت هفته نمادین و باارزشی است که باید در آن با ارائه عملکرد دولت به مردم در افزایش روحیه همراهی و همکاری آن‌ها نقش مهمی ایفا کرد.

عزیزی با قدردانی از خدمات و فعالیت‌های دولت نهم و دهم، تصریح کرد: در دوران هفت ساله دولت نهم و دهم خدمات بسیاری به مردم این استان ارائه شده این در حالی است که هنوز محرومیت از چهره این استان زدوده نشده و ما در بخش‌های مختلف شاهد کمبود امکانات و تجهیزات هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی، عدالت‌خواهی و عدالت‌گستری را از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم و دهم برشمرد و گفت: این در حالی است که شعار عدالت‌گستری در استان ما به طور کامل محقق نشده به نحوی که در توزیع اعتبارات ملی و استانی عدالت رعایت نشده است.

عزیزی تاکید کرد: بر همین اساس مسئولان ذی‎ربط باید در پیگیری مطالبات مردم اهتمام ویژه‌ای داشته باشند و در رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم گام‌های موثر بردارند.

وی، فقر و بیکاری را مهم‌ترین مشکل مردم این استان دانست و گفت: در حالی که تلاش‌های بسیاری برای بهبود وضعیت مردم و رفاه آن‌ها انجام گرفته اما مردم این استان هنوز با فقر و بیکاری درگیر هستند.

عزیزی بر ضرورت تحقق وعده‌ها و برنامه‌های دولت‌مردان تاکید کرد و افزود: تحقق وعده‌های رئیس جمهور و استاندار می‌تواند در راستای افزایش اعتماد عمومی مردم به نظام سهم بسزایی داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های اردل، کیار، کوهرنگ و فارسان در مجلس شورای اسلامی به برنامه‌های هفته دولت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی در این استان افتتاح یا به بهره‌برداری رسیده است اما هیچ‌یک از این پروژه‌ها نتوانسته سهم بزرگی در امر اشتغال‌زایی این استان داشته باشد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول