اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار هرمزگان صورت گرفت

بهره‌برداری از 5 پروژه عمرانی در بستک

خبرگزاری فارس: 5 پروژه عمرانی با اعتبار 21 میلیارد و 680 میلیون ریال در بستک با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 5 پروژه عمرانی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، گل‌محمد بامری پیش از ظهر امروز در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های هفته دولت در بستک، محرومیت‌زادیی و توزیع عادلانه خدمات را از شاخص‌های دولت نهم و دهم عنوان کرد و اظهار داشت: عملکرد دولت در بسیاری از شاخص‌ها چشم‌گیر بوده و قابل قیاس با دوره‌های قبل نیست.

وی اقداماتی هم‌چون مسکن مهر، توسعه کشاورزی، ایجاد فرصت شغلی، آب‌ر‌‌سانی به روستاها و مناطق محروم، احداث منازل مسکونی مددجویان، راه‌سازی و ... را از عناوین خدمات مهم دولت عنوان کرد.

معاون استاندار هرمزگان افزود: دولت همواره توجه ویژه خود را به مناطق محروم معطوف کرده و تا پاک کردن چهره محرومیت از این مناطق لحظه‌ای از تلاش خود دست بر نخواهد داشت.

بامری افزود: توزیع عادلانه امکانات یکی از عملکردهای موفق دولت بوده است و اکنون مردم روستاها و نقاط دور‌افتاده نیز از امکانات روز برخوردار هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: امروز در شهرستان بستک پنج پروژه عمرانی از 27 پروژه آماده شده برای هفته دولت بهره‌برداری شد.

بامری ادامه داد: آب‌رسانی به روستای چاه قیل، افتتاح 23 واحد منزل مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی، آبیاری قطره‌ای روستای بست قلات، مرغداری گوشتی پاهنگ خلوص و افتتاح 4.5 کیلومتر راه کنارسیاه به زین‌الدینی از جمله این طرح‌هاست.

یادآور می‌شود، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان و مسئولان استانی در بدو ورود به بستک با حضور در گلزار شهدا با نثار فاتحه و اهدای گل بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول