اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

خللی در تکمیل پروژه‌های عمرانی گچساران ایجاد نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: استاندار کنونی و آینده این استان از دلسوزان نظام و انقلاب هستند و تغییر آن‌ها خللی در روند پرشتاب توسعه کهگیلویه و بویراحمد و گچساران ایجاد نمی‌کند.

خللی در تکمیل پروژه‌های عمرانی گچساران ایجاد نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک هفته دولت و تقدیر و تشکر از عملکرد ادارات و دستگاه‌های اجرایی گچساران اظهار کرد: جلسات شورای اداری شهرستان باید با حضور همه اعضاء برگزار شود، مدیران و مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید با درک اهمیت برگزاری جلسه شورای اداری در جلسات بعدی حضور داشته باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، شهید رجایی و باهنر افزود: از تقدیر و حمایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از رفتار، کردار و عملکرد هیئت دولت شاکر و سپاسگزار هستیم.

شفیعی شهید رجایی را شخصیتی فراتر از رئیس جمهور دانست و ادامه داد: شهید رجایی شخصیتی انقلابی، ارزشمند و مکتبی بود که رفتار و منش مخلصانه و مردمی وی قابل تحسین است.

فرماندار گچساران با بیان خاطراتی از رفتار و کردار شهید رجایی در طول دوران کوتاه مسئولیت وی و عملکرد مشابه شهید باهنر عنوان کرد: رفتار و کردار مردمی و بدون ریای این دو شهید دولت، سبب نام‌گذاری دولت ایشان به عنوان دولت مکتبی شد.

شفیعی با اشاره به برگزاری نشست سران جنبش غیر متعهدها در ایران اسلامی بیان داشت: در حال حاضر ایران اسلامی میزبان برگزاری شانزدهمین اجلاس سران غیرمتعهد‌ها با حضور 120 کشور است.

وی با بیان اینکه جنبش کشورهای غیرمتعهد دومین سازمان و تشکل بزرگ بعد از سازمان ملل در جهان است، ابراز داشت: در حالی که آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش‌های گسترده‌ای را برای عدم حضور کشورهای جنبش غیر‌متعهد در ایران آغاز کردند، شاهد حضور تمامی اعضای این جنبش در تهران هستیم.

شفیعی با اشاره به تغییر و تحولات اخیر در استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در چند روز اخیر تغییر و تحولاتی در سطح نخست استانداری اتفاق افتاده است که به تشخیص و صلاحدید هیئت دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

وی مسئولان را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و یادآور شد: تغییر و تحول بر اساس دیدگاه نظام صورت می‌گیرد و سربازان نظام نیز در سنگرهای مختلف در راستای خدمت‌رسانی به مردم خدمت می‌کنند.

شفیعی با تقدیر و تشکر از زحمات و عملکرد استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد وی را  یکی از استانداران دلسوز، پرتلاش و خدمتگزار این استان دانست.

فرماندار گچساران تغییر و تحول مدیران و مسئولان را امری طبیعی دانست و متذکر شد: تغییر و تحول به وجود آمده در سطح استانداری کهگیلویه و بویراحمد نباید سبب ایجاد کوچکترین خللی در روند کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی شود.

شفیعی تأکید کرد: مسئولان ادارات نباید تحت تأثیر این تغییر و تحول قرار گیرند و تنها کار را برای کار در راستای خدمات‌رسانی به مردم انجام دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول