اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

دومین تولید‌کننده خوراک هایژن در خاورمیانه افتتاح شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته دولت امروز دومین تولید‌کننده خوراک هایژن در خاورمیانه و نخستین تولید‌کننده این محصول در ایران افتتاح شد.

دومین تولید‌کننده خوراک هایژن در خاورمیانه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پویا فیض‌نیا در آیین افتتاحیه کارخانه تولیدی دان پاک آگرین که با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استان در شهرک صنعتی فرامان برگزار شد، اظهار کرد: گروه تولیدی دان پاک آگرین این کارخانه با هدف دستیابی به بالاترین سطح بهداشت و بهترین سطح کیفیت با دارا بودن استاندارد HACCP در تولیدات به همراه کمترین تماس محصولات با محیط اطراف و همچنین تولید محصولات در کمترین زمان ممکن است.

فیض‌نیا تصریح کرد: گروه تولیدی دان پاک آگرین، دان بدون آنتی‌بیوتیک‌، خوراک ارگانیک و خوراک هایژن تولید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارخانه با اعتباری بیش از 7 میلیارد تومان، 37 نفر اشتغالزایی مستقیم ‌و 100 نفر اشتغالزایی غیرمستقیم دارد.

مدیرعامل گروه تولیدی دان پاک آگرین گفت: نخستین تولید‌کننده دان پاک در ایران و دومین تولید‌کننده دان پاک در خاورمیانه هستیم.

وی با بیان اینکه بیشترین صادرات گروه تولیدی آگرین به عراق، گرجستان و آذربایجان است، تصریح کرد: 40 درصد صادرات به خارج از کشور و 60 درصد تولیدات به مصرف داخلی می‌رسد.

فیض‌نیا در پایان گفت: این کارخانه در مساحتی به طول 5 هزار و 340 مترمربع سالانه 100 هزار تن در سال خوراک سالم دام و طیور تولید می‌کند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول