اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌های لوله‌گذاری

مصرف آب کشاورزی فردوس 32 لیتر در ثانیه کاهش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با هفتمین روز از هفته دولت با افتتاح 22 پروژه لوله‌گذاری چاه‌ موتورهای کشاورزی در شهرستان فردوس مصرف آب 32 لیتر در ثانیه کاهش یافت.

مصرف آب کشاورزی فردوس 32 لیتر در ثانیه کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس جهاد کشاورزی شهرستان فردوس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: لوله‌گذاری چاه‌موتورهای کشاورزی سبب کاهش مصرف آب و استفاده بهینه از منابع آبی می‌شود.

عباسعلی غلامی گفت: در آخرین روز از هفته دولت 22 پروژه لوله‌گذاری چاه‌موتورهای کشاورزی به طول 22 کیلومتر با اعتبار 340 میلیون تومان در شهرستان فردوس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: با بهره‌برداری از پروژه‌های لوله‌گذاری چاه موتورهای کشاورزی در مصرف آب کشاورزی شهرستان فردوس تا 32 لیتر در ثانیه صرفه‌جویی می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی فردوس تصریح کرد: سه کیلومتر از لوله‌گذاری انجام شده در روستای سرند، سه کیلومتر در باغستان و 6 کیلومتر نیز در روستاهای چاهنو و طاهر‌آباد انجام شده است.

در آخرین روز از هفته دولت همچنین پروژه برق‌رسانی به محله دامداری روستای خانکوک مورد بهره‌‌برداری قرار گرفت.

رئیس اداره برق شهرستان فردوس اعتبار هزینه شده برای اجرای این پروژه را 45 میلیون تومان و تعداد خانوار بهره‌مند از این پروژه را 29 خانوار اعلام کرد.

جواد فضلی اجرای 100 متر خط انتقال فشار متوسط و 810 متر خط انتقال فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور پست هوایی به قدرت 100 کیلوولت آمپر را از مشخصات این پروژه عنوان کرد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول