اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آخرین روز هفته دولت

6 طرح عمرانی در کنگاور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: آخرین روز از هفته دولت در شهرستان کنگاور با افتتاح 6 طرح عمرانی همراه بود.

6 طرح عمرانی در کنگاور افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حشمت‌الله عزیزی در مراسم افتتاح درمانگاه شبانه‌روزی سلامت که یکی از این پروژه‌ها بود، گفت: برای راه‌اندازی این درمانگاه که سومین درمانگاه شبانه‌روزی کنگاور به‌شمار می‌رود، بالغ بر چهار میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

وی تصریح کرد: درمانگاه سلامت علاوه بر بخش‌های عمومی، به بخش‌های تخصصی دندانپزشکی، گوش و حلق و بینی، قلبی عروقی، مغز و اعصاب، جراحی چشم، پوست و مو، داخلی و زنان و زایمان مجهز است.

عزیزی تاکید کرد: بخش‌های مامائی، ارتوپدی، شنوایی‌سنجی و تزریقات و پانسمان خواهران و برادران از دیگر بخش‌هایی است که در این درمانگاه به مراجعان، خدمات پزشکی ارائه می‌دهند.

فرماندار کنگاور همچنین از افتتاح چهار پایگاه مقاومت بسیج خبر داد و بیان داشت: پایگاه شهید سیده طیبه زمانی در شهرک آموزگار، پایگاه قمر بنی‌هاشم در مسجد محله خرمن‌جا، پایگاه فتح روستای فیروزآباد و پایگاه شهدای روستای خلیل‌آباد؛ چهار پایگاه افتتاح شده امروز بود.

وی خاطرنشان کرد: برای احداث این چهار پایگاه که هر کدام هفتاد مترمربع زیر بنا دارند، مجموعاً بیش از 480 میلیون ریال هزینه شده است.

عزیزی گفت: جمعیت 600 نفری روستای دمبادام، از مزایای نعمت گاز خانگی برخوردار شدند و برای گازرسانی به روستای دمبادام، با سه کیلومتر شبکه‌گذاری داخلی و دو کیلومتر شبکه‌گذاری تغذیه، بیش از دو میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار کرد: با پیوستن روستای کارخانه به مشترکین گاز خانگی روستایی، جمع روستاهای برخوردار از این سوخت پاک به عدد سی و پنج رسید و این رقم تا پایان سال‌جاری به چهل و سه روستا افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول