اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرک صنعتی شماره یک

مرکز ارتقای مهارت کرمان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مرکز ارتقای مهارت در شهرک صنعتی شماره یک کرمان افتتاح و بهره‌برداری شد.

مرکز ارتقای مهارت کرمان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، در راستای انجام وظایف حاکمیتی و حمایتی صنایع کوچک که بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی است و در راستای توسعه صنعت در مورد توسعه مهارت‌های آموزشی واحدهای صنعتی، مرکز ارتقای مهارت در شهرک صنعتی شماره یک کرمان افتتاح و به بهره‌برداری رسید‌.

به منظور توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرک‌های صنعتی کشور تفاهمنامه همکاری میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در سال 85 منعقد شد.

زمین این مرکز که در سال 86 به صورت رایگان از‌ سوی شرکت شهرک‌های صنعتی در اختیار اداره کل فنی و حرفه‌ای قرار گرفت‌، به مساحت 2 هزار و 566 متر مربع به ارزش روز یک هزار و 100 میلیون ریال با سه کارگاه در زمینه تراش سنگ‌های قیمتی، نصب کناف و نصب سلول‌های خورشیدی آماده ارائه آموزش و برگزاری کلاس است که بر حسب نیاز واحدهای صنعتی تمام دوره‌های مدیریتی‌، مهارتی و کارآفرینی را نیز پوشش می‌دهد‌.

سهم استان کرمان از مجموع 72 مرکز ارتقای مهارت مورد تفاهم در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کل کشور چهار مرکز بوده که در شهرک‌های صنعتی کرمان یک، کرمان دو، رفسنجان یک و سیرجان یک پیش‌بینی شده است.

مهم‌ترین اهداف احداث مراکز ارتقای مهارت، آموزش و تربیت نیروی انسانی ماهر مورد نیاز صنایع کوچک و متوسط‌، بازآموزی و ارتقای مهارت کارگران شاغل در واحدهای صنعتی کوچک و متوسط مستقر در شهرک‌های صنعتی و نواحی صنعتی، افزایش دانش مدیریتی و تکنولوژیکی مدیران و صاحبان صنایع در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول