اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تربت‌حیدریه خبر داد

افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه شهری تربت‌حیدریه همزمان با هفته دولت

خبرگزاری فارس: شهردار تربت‌حیدریه از افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه در طول هفته دولت در این شهر خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی 20 پروژه شهری تربت‌حیدریه همزمان با هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های استان خراسان‌رضوی، مهدی ناصری اظهار کرد: بازارچه شهرداری با اعتبار یک میلیارد ریال، مخزن 200 مترمکعبی ذخیره آب با هزینه 900 میلیون ریال، زمین ورزشی قائم با اعتبار 300 میلیون ریال، آبشار سنگی با صرف 2 میلیارد ریال، پارک خطی بهشت با اعتبار یک میلیارد ریال و پارک وحدت با هزینه 500 میلیون ریال از جمله پروژه‌های آماده افتتاح در این هفته است.

وی افزود: افتتاح نمازخانه پارک ثامن که 900 میلیون ریال هزینه داشته، دیوار ساحلی حاصل از تعریض پل شرکت نفت که یک میلیارد ریال اعتبار برای آن صرف شده و باغ پرندگان که 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار به خود اختصاص داده است از دیگر پروژه‌هایی است که همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار تربت‌حیدریه ادامه داد: در این هفته بهره‌برداری از پروژه‌های بهسازی بلوار پرستار، جدول‌گذاری بلوار باهنر، خط‌کشی معابر شهر و سرعت‌سنج لیزری آغاز می‌شود.

ناصری از آغاز استفاده از یک دستگاه ماشین آتش‌نشانی که به مبلغ یک میلیارد و 250 میلیون ریال خریداری شده است خبر داد و افزود: همچنین به مناسبت هفته دولت دو پروژه احداث پل عابر پیاده بلوار شهید باهنر و بلوار پرستار به ترتیب با پیش‌بینی اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال و 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و پروژه پارک روبروی پارک کاشانی با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: پیست دوچرخه‌سواری تربت‌حیدریه با پیش‌بینی اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال و اجرای آیلند وسط بلوار شهید باهنر با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 200 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آنها در این هفته آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول