اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در سراوان

خبرگزاری فارس: در هفته دولت امسال، سه طرح عمرانی با اعتبار 140 میلیارد ریال در شهرستان سراوان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 طرح عمرانی در سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان‌وبلوچستان، معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان‌وبلوچستان اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت و در راستای افزایش رفاه شهروندان، طرح‌ها و پروژه‌های متعددی طی این هفته افتتاح و مورد استفاده مردم قرار گرفت.

رجبعلی شیخ‌زاده در مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان سراوان افزود: این طرح‌ها با همکاری ادارات و ارگان‌های شهرستان سراوان صورت پذیرفته و اعتبار کلی آنها در حدود 140 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: افتتاح طرح آب رسانی 12 هکتاری دشت بم پشت از جمله پروژه‌های مورد بهره‌برداری در هفته دولت است که با هدف توسعه نخلستان‌ها و اجرای شبکه آبیاری داخل مزارع با اعتبار یک میلیارد ریال احداث شده است.

شیخ‌زاده تصریح کرد: این طرح در قالب شرکت تعاونی کشاورزی مهر سراوان بوده و برای 30 نفر از شهروندان آن منطقه اشتغال ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از ساختمان شهرداری محمدی شهرستان سراوان با اعتبار یک میلیارد و 180 میلیون ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهرستان است.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان گفت: مشخصات این طرح شامل 2 هزار و 500 متر مساحت و 325 متر زیربنا است.

شیخ‌زاده عنوان کرد: به منظور ارتقای سطح بهداشت عمومی و استفاده از امکانات پزشکی موجود، کلنگ‌زنی و احداث اورژانس شهر سیرکان انجام شد.

وی افزود: این اورژانس با اعتباری بیش از 580 میلیون ریال از اعتبارات ملی است که برای 40 نفر از شهروندان سیرکانی اشتغال‌زایی و 13 هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان همچنین از بیمارستان در حال احداث 210 تختخوابی سراوان و جاده در حال احداث گردنه بلبل بازدید کرد.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول