اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر خبر داد

افتتاح 5 طرح با اعتبار 22 میلیاردی در روانسر

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر گفت: پنج طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتبار 22 میلیارد و 446 میلیون ریال امروز در روانسر افتتاح شد.

افتتاح 5 طرح با اعتبار 22 میلیاردی در روانسر

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری امروز در افتتاح پنج طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی شهرستان روانسر اظهار کرد: اعتباری بیش از 22 میلیارد و 446 میلیون ریال برای این 5 طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی شهرستان روانسر هزینه شده است.

فرماندار شهرستان روانسر این طرح‌ها را شامل افتتاح گازرسانی به شهرک صنعتی روانسر با اعتباری بیش از 12 میلیارد ریال‌، آغاز ساماندهی رودخانه فصلی آصم‌آباد شهر روانسر با 5 میلیارد ریال اعتبار، بهره‌برداری از طرح هادی روستایی نهرابی با اعتباری بیش از دو میلیارد و 416 میلیون ریال، بهره‌برداری از سیستم آبیاری تحت‌فشار در سطح 23 هکتار از اراضی شهرستان در روستای روتوند با هزینه‌ای بیش از 830 میلیون ریال و پروار‌بندی 100 راس گوساله با اعتباری بیش از دو میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.

امروز همچنین در روانسر پریا صادقی بانوی فوتبالیست روانسری که به همراه تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر و برای حضور در مسابقات چهارجانبه تدارکاتی که با حضور کشورهای روسیه، بلاروس و  دو تیم از اوکراین  "میزبان مسابقات" عازم این کشور شده بود با بازگشت از این اردو مورد استقبال مسئولان قرار گرفت.

این بانوی ملی‌پوش پس‌ از حضور در کمپ تیم‌های ملی و انجام تمرینات خود زیر نظر کادر فنی به‌عنوان تنها بانوی کرمانشاهی به همراه‌ تیم ملی فوتبال نوجوانان بانوان به کشور اوکراین اعزام شد.

تیم ملی فوتبال زیر 16 سال بانوان ایران که 31 مراد ماه سال‌جاری به منظور انجام دیدارهای دوستانه و تمرینات مستمر به کشور اوکراین اعزام شده بود روز گذشته وارد تهران شد.

اردوی تیم ملی زیر 16 سال بانوان به منظور کسب آمادگی بیشتر در رقابت‌های قهرمانی آسیا که در مهرماه سال‌جاری و در کشور سریلانکا انجام می شود، برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول