اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت داده پردازان تاو افروز زنجان خبر داد

رونمایی از نرم‌افزار راهیان نور در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت داده پردازان تاو افروز زنجان گفت: از نرم‌افزار راهیان نور همزمان با مهرماه سال جاری در استان زنجان رونمایی می‌شود.

رونمایی از نرم‌افزار راهیان نور در استان زنجان

مجید بابایی در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: شرکت داده پردازان تاو افروز زنجان در زمینه تولید نرم‌افزار فعالیت داشته و تا کنون نرم‌افزارهای مختلف گردشگری را در استان زنجان تولید کرده است.

وی با بیان اینکه این شرکت به عنوان نخستین شرکت نرم‌افزاری در زمینه گردشگری محسوب می‌شود، افزود: معرفی زینبیه اعظم در قالب نرم‌افزار و برگزاری تورهای گردشگری در این فضای مجازی از اقدامات این شرکت محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت داده پردازان تاو افروز زنجان از تولید نرم‌افزار مجازی شهر سلطانیه به عنوان شهر الکترونیکی در زنجان خبر داد و گفت: تور مجازی راهیان نور نیز در استان زنجان تولید شده است.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار از نظر فرهنگی از نرم‌افزارهای برتر محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: همزمان با مهرماه سال جاری این نرم‌افزار با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دوران دفاع مقدس به پایان می‌رسد.

بابایی از تولید نرم‌افزار مجازی حسینیه اعظم زنجان خبر داد و گفت: این نرم‌افزار در ماه محرم سال گذشته تولید شده است.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار مجازی ابزاری برای استفاده بهینه از هزینه و وقت است، افزود: کاربر با استفاده از این فضا می‌تواند به راحتی به مناطق گردشگری و توریستی مراجعه کند.

مدیرعامل شرکت داده پردازان تاو افروز زنجان با اشاره به آشنایی دنیا با این نوع نرم‌افزار از سال 1990 تصریح کرد: در ایران نیز کاربرد این نوع نرم‌افزار از چند سال پیش مورد توجه علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این نوع نرم‌افزار برای آشنایی مردم با بناهای تاریخی و گردشگری موثر است، خاطرنشان کرد: استقبال مردم از این نرم‌افزار مطلوب است.

بابایی با اشاره به نوپا بودن این صنعت در کشور تصریح کرد:‌ استفاده از این نرم‌افزار برای افراد دارای جذابیت است.

وی با اشاره به حمایت مسئولان از این شرکت خاطرنشان کرد: تاکنون 6 میلیون تومان از این شرکت حمایت شده است.

بابایی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را به منظور معرفی دستاوردهای مختلف بخش خصوصی در کنار بخش دولتی به ویژه مراکز رشد و فناوری مهم دانست و گفت: با برگزاری این نمایشگاه افراد با دستاوردهای بخش خصوصی و مراکز رشد آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول