اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از چهارمحال و بختیاری

13 هزار‌ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از اعزام بیش از 13 هزار دانش‌آموز و فرهنگی بسیجی این استان در نیمه دوم سال جاری به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

13 هزار‌ دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی در همایش کمیته‌های اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان این استان، اظهار داشت: سهمیه اعزام دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی به اردوهای راهیان نور در سال جاری بیش از 13 هزار نفر است، که از تاریخ 12 مهر ماه جاری آغاز خواهد شد.

وی از کسب رتبه چهارم رضایتمندی زائران سرزمین نور در سال گذشته از این سازمان در سطح کشور خبر داد و افزود: کسب رتبه برتر در اجرای طرح آیه‌های تمدن از دیگر موفقیت‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان این استان در سال جاری است.

مرادی بیان داشت: از بین 50 دانش‌آموز شرکت‌کننده در طرح آیه‌های تمدن این سازمان، تعداد 27 نفر موفق به کسب رتبه زیر هزار در کنکور سراسری شدند و تعداد 28 نفر نیز رتبه زیر 5 هزار را کسب نمودند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: سازماندهی بیش از 970 حلقه صالحین در سراسر این استان از عملکردهای خوب این سازمان به شمار می‌رود که تاکنون 365 حلقه از شجره طیبه صالحین کیفی‌سازی شده است.

وی اجرای طرح ولایت دانش‌آموزی با شرکت 400 دانش‌آموز پسر و دختر بسیجی برای انتصاب در پست جانشینی واحدهای مقاومت را از دیگر موفقیت‌های سال جاری در بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

مرادی با اشاره به شعار سال جاری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، گفت: نهادینه کردن فرهنگ مصرف تولیدات داخلی در جامعه به ویژه در میان قشر عظیم دانش‌آموزی و فرهنگیان از برنامه‌های این سازمان در راستای تحقق شعار سال جاری و حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول