اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم صورت می‌گیرد

توزیع رایگان نرم‌افزار جوان بین جوانان قمی

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار ویژه جوان ایرانی به صورت رایگان در غرفه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در نمایشگاه جلوه‌های خدمت ماندگار توزیع می‌شود.

توزیع رایگان نرم‌افزار جوان بین جوانان قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نرم‌افزار ویژه جوان ایرانی که با عنوان جوان در غرفه اداره کل ورزش و جوانان این نمایشگاه به صورت گسترده و رایگان بین بازدیدکنندگان توزیع می‌شود، ویژه کامپیوتر و موبایل است و این نرم‌افزار با همت اداره کل ورزش و جوانان زیر نظر مؤسسه نرم‌افزاری گنجینه معارف طراحی و تدوین شده است.

موضوعات این نرم‌افزار را جوان و امام زمان (عج)، جوان و روابط ، جوان و مشکلات جنسی، جوان و کار و... تشکیل می‌دهند.

بخشی از این نرم‌افزار مربوط به کتابخانه جوان است که در خود متن 50 جلد کتاب با عناوین جوان از نظر معصومان، تصمیم‌های بزرگ جوانی، چشم، رمز پیروزی مردان بزرگ، شهوت و عفاف، عشق چیست عاشق کیست، توبه زیباترین پوزش، طلایه‌داران عشق، لطیفه‌های آموزنده تاریخ، دوستی و... را جای داده است.

طرح پرسش و پاسخ از دیگر بخش‌های این نرم‌افزار است که بیش از هزار پرسش و پاسخ با موضوعات اخلاق، شبهات، روابط دختر و پسر، دانشگاه، موسیقی، شطرنج، انتخاب همسر، تحصیل، انتخاب رشته و... را در خود گنجانده است.

داستان، مقاله و سخنرانی نیز از بخش‌های دیگری است که در این نرم‌افزار با موضوع جوان طراحی شده است.

فیلم‌هایی در این نرم‌افزار موجود است که برای جوانان تهیه شده که از جمله این فیلم‌ها سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع جوانان است.

امکان جست‌وجوی پیشرفته، ارسال متن انتخابی از طریق پیام کوتاه، بلوتوث، ایمیل با امکان ویرایش، اوقات شرعی، ذخیره متن انتخابی در گوشی، حاشیه‌نویسی و تقویم شمسی، قمری و میلادی نیز از دیگر امکانات این نرم‌افزار برای موبایل است.

انتهای پیام/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول